کد خبر : 1779407 | 21 شهریور 1400 ساعت 18:39 | 18K بازدید | 6 دیدگاه

پاسخ تند دورتموند به مصاحبه جنجالی مدیر بایرن

میشل زورک، مدیر ورزشی دورتموند با عصبانیت تمام پاسخ حسن صالح حمیدزیچ را داده است.

پاسخ تند دورتموند به مصاحبه جنجالی مدیر بایرن

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ امروز با تفاوت برخورد در تیم ملی آلمان با مصدومیت بازیکنان این تیم و دورتموند اعتراض کرده و فضای فوتبال آلمان را جنجالی ساخت. او مدعی شد وقتی مارکو رویس مصدوم شده، هانسی فلیک اجازه ترک اردوی تیم را به کاپیتان دورتموند داده و این بازیکن نیز توانسته در مسابقه دیشب زنبورها برابر لورکوزن به مدت 90 دقیقه در میدان حاضر شود. اما این اتفاق برای بازیکنان بایرن مونیخ رخ نمی دهد و آنها علیرغم آسیب دیدگی مجبورند در اردوی تیم ملی آلمان باقی بمانند.

 

1643077

 

در واقع اشاره حسن صالح حمیدزیچ به سرژ گنابری، وینگر جوان بایرن مونیخ بود که علیرغم درد کمر در ترکیب ژرمن ها برابر ایسلند قرار گرفت و دیشب در همان دقایق ابتدایی بازی باواریایی ها مقابل لایپزیش، از همین ناحیه مصدوم و مجبور به ترک میدان شد. این اظهار نظر صالح حمیدزیچ باعث عصبانیت شدید میشل زورک شده و او از مدیر باشگاه بایرن مونیخ خواسته دهان خود را بسته و فقط در مورد مسائل مربوط به تیم خودش صحبت کند.

 

میشل زورک در اظهانظری توام با عصبانیت گفت: "حسن صالح حمیدزیچ باید دهان خود را بسته و تنها در رابطه با مواردی صحبت کند که مربوط به باشگاه خودش یعنی بایرن مونیخ است. مگر او کیست که به خودش اجازه می دهد اینگونه در مورد ما صحبت کند؟"

دیدگاه‌ها