کد خبر : 1779413 | 21 شهریور 1400 ساعت 18:45 | 32.5K بازدید | 12 دیدگاه

هدف ما موفقیت در همه جامهاست 

مربی الهلال: بازی با استقلال بسیار مهم است

لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال می گوید که مالکیت توپ برای او بی اهمیت است و خلق موقعیت اهمیت بیشتری دارد.

مربی الهلال: بازی با استقلال بسیار مهم است

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و الهلال فردا و در دیداری حساس و مهم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. نشست خبری پیش از این بازی امروز برگزار شد . لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی تیم الهلال با حضور در کنفرانس مطبوعاتی، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

ژاردیم درخصوص دیدار فردا برابر استقلال گفت: تیم ما به دنبال رقابت در همه تورنمنت هایی است که در آن شرکت می کند، بنابراین رویارویی فردا با استقلال ایران در جهت رسیدن به اهدافمان برای رقابت در همه مسابقات مهم است. وقفه ای که به خاطر فیفا دی در مسابقات افتاد، برای آماده سازی تیم مهم بود. در این مدت ما یک بازی دوستانه انجام دادیم تا در جو مسابقات بمانیم تا با افزایش انگیزه بازیکنان، تیم را به بهترین شکل آماده کنیم.

 

او درباره اینکه سیستم الهلال را پس از سالها تغییر داده است گفت: من چیزهای زیادی راجع به افکارم در الهلال شنیده ام که آن را نسبت به سالهای گذشته تغییر داده ایم. در روش 4-4-2 ما هر زمان که توپ را در اختیار داریم راه حل های زیادی داریم و فاصله ها را می بندیم اما ما روی نقاط قوت تیممان زیادی کار می کنیم، از جمله نحوه نگه داشتن توپ و حمله به روش های مختلف. در حالی که بازیابی سریع توپ را بدون پذیرش ضد حملات فراموش نمی کنیم.

 

سرمربی الهلال درباره اینکه در خط حمله بر خلاف سبک همیشگی الهلال به جای یک مهاجم از دو مهاجم استفاده می کند، گفت: برای من مالکیت توپ اهمیتی ندارد و وقتی توپ و میدان را در اختیار داشته باشید ولی فرصت نداشته باشید فایده ندارد و باید تیم طوری بازی کند که موقعیت سازی بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها