کد خبر : 1779424 | 21 شهریور 1400 ساعت 20:01 | 84.9K بازدید | 25 دیدگاه

میرالیم پیانیچ:

مسی یک ویژگی خاص نسبت به رونالدو دارد

میرالیم پیانیچ، ستاره سابق بارسلونا به مقایسه هم تیمی های سابق خود کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخته است.

مسی یک ویژگی خاص نسبت به رونالدو دارد

به گزارش "ورزش سه"، میرالیم پیانیچ، هافبک بوسنیایی و فعلی باشگاه بشیکتاش از معدود بازیکنان خوش شانس دنیای فوتبال بوده که هم در کنار کریستیانو رونالدو و هم لیونل مسی بازی کرده است. حالا میرالیم پیانیچ در مصاحبه ای مدعی شد هر دو بازیکن حتی در تمرینات نیز به دنبال پیروزی هستند، اما لیونل مسی در این میان یک خصوصیت خاص و منحصر به فرد دارد.

 

1643103

 

میرالیم پیانیچ گفت: "من بسیار خوش شانس هستم که در کنار این دو بازیکن خاص و متفاوت بازی کرده ام و این خودش مانند فتح یک جام قهرمانی است. البته لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با هم تفاوت هم دارند و در مواردی نیز بسیار شبیه به یکدیگر هستند. هر دوی این بازیکنان برای رقابت کردن و کسب پیروزی زندگی می کنند و این خصیصه حتی در تمرینات مسی و رونالدو نیز کاملا مشخص است.

 

البته به نظر من کریستیانو بازیکنی پرتلاش بوده و به همه جزئیات اهمیت می دهد، اما فکر نکنید که لیونل مسی نیز بسیار سخت کوش نیست. اما تفاوت اینجاست که مسی یک ویژگی خدادادی و منحصر به فرد در سبک بازی خود دارد. او همه ارهای خود را با یک نوع سادگی خاصی انجام می دهد و حتی این ویژگی در نواختن ضربات پنالتی توسط این بازیکن نیز دیده می شود."

 

1643102

دیدگاه‌ها