کد خبر : 1779433 | 21 شهریور 1400 ساعت 20:17 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: نیمه دوم فوق العاده ای داشتیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید از عملکرد تیمش در نیمه دوم برابر اسپانیول رضایت دارد.

سیمئونه: نیمه دوم فوق العاده ای داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید امروز و در شرایطی که تا دقیقه 80 از اسپانیول عقب بود، با زدن دو گل در شرایطی موفق به کسب پیروزی شد که گل برتری بخش توماس لمار در دقیقه 100 به ثمر رسید. دیگو سیمئونه از بازی تیمش در نیمه دوم راضی بوده و ابراز امیداری کرد توماس لمار در ادامه فصل باز هم موفق به گلزنی بشود.

 

دیگو سیمئونه گفت: "بهترین نکته از نظر من این بود که چگونه پنج بازیکنی که در نیمه دوم وارد زمین شدند جریان مسابقه را تغییر دادند. ما یک تیم رقابت طلب با بازیکنان بزرگ در اختیار داریم و این همان چیزی است که مشخص می کند که ما تیم بزرگی هستیم یا نه.

 

1602547

 

اسپانیول در آن نیمه اول تیم برتر میدان بود و نمایش بهتری نسبت به ما ارائه داد. اما در نیمه دوم ما تغییر کرده و به دنبال عوض کردن آنچه در نیمه اول رخ داد رفتیم. در کل معتقدم نیمه دوم فوق العاده ای داشتیم.

 

وقت اضافی 10 دقیقه ای؟ البته این مقدار وقت اضافی زیادی است، اما من هرگز ندیده بودم که اینقدر زمان در یک مسابقه تلف شده باشد. شما برای بررسی این موضوع باید به اتفاقات جریان مسابقه نگاه کنید.

 

درخشش توماس لمار و گل دقیقه 100 این بازیکن؟ او در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. توماس لمار در جریان حضور در اردوی تیم ملی مشکل گوارشی پیدا کرده و سه الی چهار کیلو وزن کم کرده بود، به همین دلیل من شک داشتم به لمار بای بدهم یا نه. او از فصل گذشته روند پیشرفت خود را طی کرده، اما لمار سال قبل خیلی موفق به گلزنی نمی شد و امیدوارم این اتفاق در فصل پیش رو رخ دهد."

دیدگاه‌ها