کد خبر : 1779538 | 22 شهریور 1400 ساعت 10:46 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن جدیدی به اردوی تیم امید دعوت نمی شود

مهدی مهدوی کیا 66 بازیکن را به سه اردوی تیم امید دعوت کرده است تا در فرصت باقی مانده نام 50 بازیکن را برای ارایه به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزینش کند.

بازیکن جدیدی به اردوی تیم امید دعوت نمی شود 

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکنان به لطف بازی در فصل گذشته لیگ برتر و لیگ یک و نظرخواهی که از مربیان باشگاهی انجام شده به اردوی تیم امید دعوت شدند و برخی از آنها هم بازیکنان حاضر در اردوی پیشین تیم ملی جوانان بودند که به خاطر کرونا شانس حضور در جام ملت های جوانان و صعود به جام جهانی را از دست دادند. 

 

با توجه به فرصت کمی که تا انتخاب 50 بازیکن برای ریجستر شدن وجود دارد مهدی مهدوی کیا بنا به دعوت از بازیکن جدید به اردوی تیم امید را ندارد و بازیکنان جدید که در ترکیب تیم های دسته اولی و لیگ برتری به میدان خواهند آمد و هم چنین بازیکنانی که در لیگ برتر امیدهای تهران و کشور شایسته دعوت به اردوی تیم ملی امید هستند بعد از بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در شهر دوشنبه به اردوی تیم امید دعوت خواهند شد. 

 

گفتنی است بازی های گروه ایران آبان ماه در تاجیکستان با حضور تیم های میزبان – لبنان و نپال برگزار می شود. 16 تیم به دور نهایی مسابقات راه پیدا خواهند کرد و در سال 2022 برگزار کننده دور پایانی قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهند بود. مهدی مهدوی کیا باید تا 5 مهر نام 50 بازیکن را برای ارایه به کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب کند و تیم نهایی هم باید از بین این 50 بازیکن انتخاب شود.

دیدگاه‌ها