کد خبر : 1779653 | 22 شهریور 1400 ساعت 21:32 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو و تمجید ویژه از سه خرید جدید PSG

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، تمجید ویژه‌ی از جان لوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم و اشرف حکیمی داشته است.

پوچتینو و تمجید ویژه از سه خرید جدید PSG

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک پاری‌سن‌ژرمن موفق ترین تیم در نقل و انتقالات تابستانی امسال بود. این باشگاه متمول فرانسوی علاوه بر جذب دو اسطوره رئال مادرید و بارسلونا یعنی سرخیو راموس و لیونل مسی، بازیکنان با کیفیت دیگری مثل جان لوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم و اشرف حکیمی را هم به خدمت گرفت تا با تیمی پر ستاره پا به فصل 22-2021 بگذارد.

 

در همین راستا مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، به تمجید از خریدهای جدید این تیم پرداخته است. پوچتینو درباره دوناروما گفت: "ما شاهد بودیم که او به عنوان بهترین بازیکن یورو انتخاب شد و با ایتالیا به مقام قهرمانی رسید. من فکر می‌کنم قابلیت‌ها و البته سن او، دوناروما را به یکی از بهترین دروازه بان های دنیا تبدیل کرده است. درست است؟"

 

 

1636755

 

 

پوچتینو درباره واینالدوم و اشرف حکیمی: "او کاپیتان تیم ملی هلند بوده است و در لیورپول نیز همه جام‌ها را برد اما هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. می تواند بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد در چندین پست بازی کند. واینالدوم درک عمیقی از بازی دارد و از نظر سطح تکنیک و قدرت فوق العاده است.

 

اشرف بازیکن بزرگی است که من زمان حضور در تاتنهام هم به دنبال او بودم. ما در تاتنهام به دنبال جذب او بودیم اما نهایتا راهی دورتموند شد. توانایی او در دویدن فوق‌العاده است و پتانسیل بدنی خوبی دارد. او جوان است و در سطح دفاعی نیز به بلوغ می ‌رسد و در حملات میزان سهم زیادی دارد."

 

 

1630056

دیدگاه‌ها