کد خبر : 1779657 | 22 شهریور 1400 ساعت 21:49 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

سفر یوونتوس به شهری که خوش یمن است

یوونتوس امیدوار است خوش یمنی مالمو باعث پایان یافتن روزهای دشوار در ابتدای فصل شود.

سفر یوونتوس به شهری که خوش یمن است

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو در روزهای پایانی و البته کسب تنها یک امتیاز از سه بازی ابتدایی باعث شده شرایط یوونتوس در روزهای ابتدایی فصل چندان خوب نباشد. آنها فردا شب برای اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان راهی سوئد شده و برابر تیم مالمو صف آرایی خواهند کرد. اما شروع لیگ قهرمانان با دیدار مقابل مالمو می تواند برای مکس آلگری خوش یمن باشد.

 

یوونتوس در فصل 15-2014 و در اولین فصل حضور این سرمربی ایتالیایی، در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان مقابل همین مالمو با دبل کارلوس توز پیروز شد. بیانکونری در آن فصل علاوه بر فتح سری آ و کوپا ایتالیا، تا فینال لیگ قهرمانان نیز پیش رفت و در نهایت با شکست 1-3 در برلین مقابل بارسلونا، به نایب قهرمانی رضایت داد.

 

1643548

 

اما در کل مکس آلگری طی پنج فصل هدایت یوونتوس در لیگ قهرمانان، در پنج بازی ابتدایی به 10 امتیاز دست یافته که کارنامه خوبی محسوب می شود. برتری 1-2 مقابل منچسترسیتی، تساوی بدون گل مقابل سویا، شکست 0-3 مقابل بارسلونا و البته پیروزی 0-2 مقابل والنسیا، کارنامه دیگر فصول مکس آلگری در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان بوده است.

 

بیانکونری تحت هدایت این سرمربی ایتالیایی دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسید که یک بار بارسلونا و بار دیگر رئال مادرید این تیم را شکست دادند. در واقع از سال 2003 و تقریبا در دو دهه اخیر، فقط مکس آلگری موفق شده این تیم را به یکقدمی فتح این افتخار بزرگ برساند و البته او نیز در گام آخر ناکام مانده است.

 

دیدگاه‌ها