کد خبر : 1779747 | 23 شهریور 1400 ساعت 11:57 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

شرایط را به خاطر قهرمانی تحمل می کنیم

جواد کریمی: مشکل اصلی ما در ژاپن تغذیه است

پاسور تیم ملی والیبال ایران با اشاره به میزبانی ضعیف ژاپنی‌ها در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، گفت: شرایط را برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

جواد کریمی: مشکل اصلی ما در ژاپن تغذیه است

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی پس از برد مقابل پاکستان و صعود تیم ایران به عنوان صدرنشین گروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت: بازی نسبتا خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. مطمئنم رفته رفته بهتر خواهیم شد. از همین حالا برای مرحله بعد و رویارویی با چین تایپه و کره‌جنوبی آماده می‌شویم.


کریمی با اشاره به تغییرات تیم ملی والیبال ایران بیان داشت: تیم ملی ایران با تغییرات 70 درصدی پا به این مسابقات گذاشته است. همین تغییرات انگیزه بازیکنان را بالا برده و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم. تلاش می‌کنیم با بهترین نتیجه برگردیم.


پاسور تیم ملی در واکنش به مشکلات میزبانی ژاپن اظهار کرد: هر چه که درباره میزبانی ژاپنی‌ها لازم بود، قبلا گفته شده. جام جهانی و المپیک با شرایط بسیار خوبی برگزار شد و نمی‎دانم حالا چه اتفاقی افتاده. مشکل اصلی در حال حاضر تغذیه است که در ریکاوری ما تاثیر می‌گذارد. فعلا چاره‌ای نداریم و برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

دیدگاه‌ها