کد خبر : 1779818 | 23 شهریور 1400 ساعت 16:28 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

گروه‌مان خیلی سخت است

کلوپ: آنفیلد رویایی است، نباید به میلان امتیاز داد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با میلان به تمجید ویژه از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و گفت که باید میلان را شکست دهند..

کلوپ: آنفیلد رویایی است، نباید به میلان امتیاز داد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در آنفیلد و از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان، لیورپول میزبان میلان است. دیدار بین دو تیمی که مجموعا 13 قهرمانی این تورنمنت را دارند. میلان پس از سال ها به لیگ قهرمانان برگشته در حالی که 7 بار سابقه قهرمانی دارد و قرمزهای آنفیلد نیز شش قهرمان یدارند که آخرینش سال 2019 بود. دو تیم سال های 2005 و 2007 در فینال به مصاف هم رفتند که اولی را لیورپول برد و دومی را میلان.

 

 

1643826

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی در مورد میلان گفت:« طبعا دو فینال برابر میلان را به یاد دارم و بدون شک هر مصاف لیورپول و میلان، جذاب و تماشایی است. میلان سال ها بود در لیگ قهرمانان حضور نداشت و در 18 ماه گذشته عالی بوده اند. فصل را هم خوب شروع کرده اند و بدون شک دیدار سختی خواهد شد. این یکی از جذاب ترین بازی های هفته اول است.»

 

 

1643827

 

 

مصدومیت شدید هاروی الیوت در بازی برابر لیدزیونایتد:« با او پس از بازی حرف زدم و شرایطش بسیار بهتر شده بود والبته می دانست که مدتی قادر به فوتبال نخواهد بود. امروز او در لندن بود و فردا جراحی خواهد داشت. این برای الیوت قدم بعدی است و منتظر اخبار خوب از او خواهیم ماند.»

 

گروه سخت:« بله، در گروه سختی قرار داریم. فکر نمی کنم پس از قرعه کشی کسی گفته باشد که در گروه خوبی قرار گرفته ایم. بازی برابر اتلتیکو، میلان و پورتو هرگز ساده نیست. پورتو معمولا یک مدعی همیشگی در لیگ پرتغال است. میلان تاریخی غنی در لیگ قهرمانان دارد و الان در بهترین فرم است و اتلتیکو نیز همیشه رقیبی سخت بوده است. این لیگ قهرمانان است و باید سخت تلاش کنیم تا راهی دور بعد شویم.»

 

 

1643146

 

 

شب های اروپایی آنفیلد:« باید بیشترین امتیازات ممکن را از بازی های خانگی کسب کنیم. نباید امتیاز هدر بدهیم و مدت هاست که در لیگ قهرمانان همراهی هواداران را نداشتیم ولی فردا باز می‌گردند و این فوق العاده است. نمی توانم برای یک شب اروپایی دیگر در آنفیلد بیش از این صبر کنم.»

 

زلاتان:« چه بازیکنی! چندی پیش فیلم مصدومیتش را دیدم ولی جنگید و زود برگشت و همانطور که خودش می گوید، شیرها زمانی برای استراحت ندارند. او مرد بازی های مهم و خاص است و اگر زلاتان بازی نکند، ژیرو را دارند که او هم بازیکن بزرگی است. زلاتان از نظر من یکی از بهترین فوتبالیست هایی است که دیده ام. او هنوز توان و انرژی دارد و فرصت پیدا کند، زهرش را می ریزد. زلاتان قابلیت بازی در هر لیگی را دارد و این استثنایی است.»

 

دیدگاه‌ها