کد خبر : 1781332 | 31 شهریور 1400 ساعت 12:39 | 9.5K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم لیورپول برای افزایش 7 هزار نفری ظرفیت آنفیلد

باشگاه لیورپول برنامه خود برای افزایش هفت هزار نفری ظرفیت سکوهای ورزشگاه آنفیلد را تایید کرد.

تصمیم لیورپول برای افزایش 7 هزار نفری ظرفیت آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران لیورپول قصد دارند تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه خانگی این باشگاه را برای فصل‌های بعد افزایش دهند. شورای شهر لیورپول در ماه ژوئن با طرح بازسازی آنفیلد موافقت کرد و به زودی قرار است ظرفیت این ورزشگاه بیش از 61 هزار نفر شود که در واقع ادامه طرح بازسازی سکوی اصلی آنفیلد است که در سال 2016 به پایان رسید.

 

1646500

 

در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه آمده:« انتظار می‌رود که سکوی بازسازی شده برای فصل 24 -2023 آماده شود و در جریان این بازسازی سکوهای پایینی حفظ شده و طبقه بالا روی همین سکوها ساخته خواهد شد. در طول روند طراحی مانند همیشه با دقت به جو فوق العاده و در سطح کلاس جهانی آنفیلد توجه شده و استراتژی آکوستیک و نورپردازی مشابه با طرحی که در جایگاه اصلی به کار گرفته شده در این بخش نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.»

 

1646505

 

روند بازسازی این جایگاه مشابه با روش استفاده شده در جایگاه اصلی است و بنا شده که این عملیات در طول فصل در حالی پیش برود که مسابقات نیز همزمان در ورزشگاه در حال برگزاری است. این افزایش ظرفیت باعث خواهد شد که آنفیلد به سومین ورزشگاه بزرگ لیگ برتر از نظر ظرفیت تبدیل شده و پشت سر اولدترافورد و ورزشگاه تاتنهام قرار بگیرد. این در حالی است که ورزشگاه لندن متعلق به وستهام نیز در حال حاضر ظرفیت 6000 هزار نفری برای میزبانی از تماشاگران در طول مسابقات را دارد.

 

1646506

 

گفته می‌شود لیورپول به همراه دریافت مجوز انجام این تغییرات، مجوز برگزاری شش کنسرت و رویداد بزرگ را در بازه زمانی پنج فصل از شورای شهر دریافت کرده است.

 

1646507

 

دیدگاه‌ها