کد خبر : 1779826 | 23 شهریور 1400 ساعت 16:49 | 37.3K بازدید | 9 دیدگاه

سردار به دنبال سنت شکنی است؛

آزمون اولین گلزن ایرانی در استمفوردبریج؟ (عکس)

ستاره ایرانی زنیت روحیه بالایی برای تبدیل شدن به ششمین بازیکن ایرانی که موفق به باز کردن دروازه چلسی می شود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنیت روسیه امشب در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان چلسی خواهد بود؛ یاران سردار آزمون شروع سختی مقابل مدافع عنوان قهرمانی خواهند داشت به ویژه که بازی در استمفوردبریج، ورزشگاه خانگی تیم لندنی برگزار می شود.

 

زنیتی ها شب گذشته آخرین تمرین خود پیش از تقابل با چلسی را در ورزشگاه محل برگزاری بازی انجام دادند تا با جو استمفوردبریج آشنا شوند. سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم زنیت هم که پس از پایان اردوی تیم ملی به جمع هم باشگاهی هایش برگشته، شب گذشته در کنار دیگر بازیکنان زنیت آخرین تمرین خود را پیش از بازی با چلسی انجام داد. او مثل همیشه جزو با روحیه ترین و شاداب ترین بازیکنان تمرین بود و نشان داد که روحیه بالایی برای تبدیل شدن به ششمین بازیکن ایرانی که موفق به باز کردن دروازه چلسی می شود دارد.

سردار آزمون که فصل گذشته ۱۹ گل برای زنیت در لیگ روسیه به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقات به عنوان بهترین بازیکن فصل 21-2020 انتخاب شد. او امید نخست گلزنی زنیت در بازی حساس امشب مقابل چلسی خواهد بود. بهترین بازیکن ماه گذشته لیگ روسیه به دنبال زدن سومین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن زنیت است.

 

1643831

 

1643832

 

1643833

 

1643834

 

مهاجم ایرانی تیم زنیت با 5 گل جزو بهترین گلزنان لیگ روسیه در فصل جدید به شمار می رود و علی رغم پیشنهادات خوبی که داشت و خبرهایی مبنی بر تمایل رم و میلان برای جذب او به گوش می رسید به نظر می رسد که یک فصل دیگر در لیگ روسیه حضور خواهد داشت و این خبر خوبی برای هواداران زنیت است؛ هوادارانی که امشب امید زیادی به گلزنی سردار دارند.

 

چلسی جزو تیم های مطرحی است که بازیکنان ایرانی چندین بار موفق به باز کردن دروازه این تیم شده اند. البته هیچ کدام از این 5 گل در ورزشگاه استمفوردبریج به ثمر نرسیده اند و سردار آزمون این شانس را دارد تا به اولین بازیکن ایرانی تبدیل شود که دروازه چلسی را در خانه اش باز می کند.

 

آخرین ایرانی که موفق به گلزنی مقابل چلسی شد، مهدی طارمی است که فصل گذشته به عنوان بازیکن تعویضی برای پورتو به میدان آمد و با یک قیچی برگردان زیبا در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان سویا همه را انگشت به دهان گذاشت ولی نتوانست مانع از حذف تیمش شود. پیش از طارمی، علیرضا جهانبخش با پیراهن برایتون در سال 2020 موفق به گلزنی مقابل چلسی شده بود که این گل هم در ورزشگاه خانگی یاران علیرضا به ثمر رسید. علی دایی هم دو بار در سال 1999 با پیراهن هرتابرلین در المپیا اشتادیون دروازه چلسی را باز کرده بود. ایرج سلیمانی، با پیراهن پرسپولیس و علی جباری با پیراهن تیم منتخب تهران در اوایل دهه 50 ، زمانی که چلسی به تهران سفر کرده بود، دروازه این تیم را طی دیدارهای دوستانه انجام شده باز کرده بودند.

دیدگاه‌ها