کد خبر : 1779862 | 23 شهریور 1400 ساعت 19:51 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

پایان جنجال دشان-کانتونا؛ اسطوره یونایتد تبرئه شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که درخواست تجدیدنظر دیدیه دشان نیز در دادگاه رد شده و اریک کانتونا به شکل کامل تبرئه شده است.

پایان جنجال دشان-کانتونا؛ اسطوره یونایتد تبرئه شد

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه جنجالی اریک کانتونا، اسطوره فرانسوی منچستریونایتد، که در آن تاکید کرده بود سرمربی تیم ملی فرانسه به علت ریشه آفریقایی کریم بنزما و حاتم بن عرفا، این دو بازیکن را به تیم ملی برای یورو 2016 دعوت نکرده، واکنش های زیادی را به همراه داشت.

 

اریک کانتونا  پیش از رقابت های یورو 2016 درباره دعوت نشدن کریم بنزما و حاتم بن عرفا به تیم ملی فرانسه گفته بود: " بنزما و بن عرفا بازیکنان بزرگی هستند. اما دشان فقط نامی فرانسوی دارد. شاید او تنها کسی در فرانسه باشد که واقعا یک نام فرانسوی دارد. بن عرفا شاید بهترین بازیکن فرانسه در این مقطع باشد، اما آنها ریشه هایی از کشورهای دیگر دارند و طبیعی است من اینگونه فکر کنم."

 

 

1643893

 

 

بعد از این اظهار نظر جنجالی دیدیه دشان، کانتونا را متهم کرد که قصد بدنام کردن او را داشته و به همین خاطر از این ستاره سابق منچستریونایتد شکایت کرد. با این حال چندی پیش بود که شکایت سرمربی تیم ملی فرانسه رد شد و به جایی نرسید. با این حال دشان ناامید نشد و درخواست تجدید نظر خود را هم به دادگاه ارائه داد. در همین راستا گزارش‌هایی منتشر شده و برخی منابع فرانسوی ادعا کرده‌اند که درخواست تجدید نظر دیدیه دشان نیز رد شده و اریک کانتونا به طور کامل تبرئه شده است.

دیدگاه‌ها