کد خبر : 1779894 | 23 شهریور 1400 ساعت 22:24 | 60.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج مستقیم؛ کار منچستریونایتد سخت شد (عکس)

آرون ون بیساکا بعد از خطای خشن روی بازیکن یانگ بویز به شکل مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب و با دیدار بین دو تیم یانگ بویز سوئیس و منچستر یونایتد آغاز شد. یونایتد در این فصل خود را تقویت کرده و امیدوار است که با فوق ستاره بزرگی مثل کریستیانو رونالدو برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی در اروپا بجنگد.

 

منچستر یونایتد بازی امشب برابر یانگ بویز را فوق‌العاده آغاز کرد و توانست در دقایق ابتدایی بازی توسط کریستیانو رونالدو به گل برتری دست پیدا کند. رونالدو روی پاس عالی برونو فرناندز دروازه حریف سوئیسی را باز کرد تا علاوه بر ادامه شروع رویایی خود در یونایتد، گل اول این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان را هم به ثمر رسانده باشد.

 

اما در حالی که منچستریونایتد بعد از گلزنی بازی را کنترل می‌کرد یک اتفاق غیرمنتظره برای تیم اوله گنار سولسشر رخ داد. آرون ون بیساکا، مدافع شیاطین سرخ، خطای بسیار خشنی را روی پای بازیکن یانگ بویز ترتیب داد و این موضوع باعث شد که داور مسابقه او را با کارت قرمز جریمه کند؛ موضوعی که قطعاً کار یونایتد را در ادامه بازی دشوار خواهد کرد. همچنین بعد از از این اتفاق سولسشر جیدون سانچو را از زمین بازی بیرون کشید و دیه گو دالوت را برای پر کردن جای خالی ون بیساکا به زمین فرستاد.

 

 

1643952

 

1643951

 

1643950

دیدگاه‌ها