کد خبر : 1780059 | 24 شهریور 1400 ساعت 18:18 | 39.1K بازدید | 12 دیدگاه

فاجعه بارسلونا برابر بایرن؛ به روایت نقشه! (عکس)

بارسلونا دیشب برابر بایرن مونیخ حرفی برای گفتن نداشت و مقهور حریف قدرتمند خود در طول 90 دقیقه شد.

فاجعه بارسلونا برابر بایرن؛ به روایت نقشه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروع بارسلونا در لالیگای فصل جاری بد نبود و این تیم پا به پای دیگر مدعیان در حال حرکت بوده است. اما در اولین بازی بزرگ فصل و در دیدار مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، مشخص شده این تیم مشکلات فراوانی داشته و بعید است در صورت ادامه این روند بتواند در طول فصل جاری به عنوان خاصی دست یابد.

 

1644231

 

نقشه حرارتی دیدار دیشب برابر بایرن نشان می دهد بازیکنان بارسلونا حتی به ندرت خود را به اطراف محوطه بایرن مونیخ رسانده اند و احمالا مانوئل نویر یکی از آسان ترین شب های دوران ورزشی خود را در استادیوم نوکمپ سپری کرد. برای اولین بار از فصل 04-2003 و ثبت آمار از سوی اوپتا، بارسلونا حتی موفق به زدن یک ضربه هم به چارچوب حریف در لیگ قهرمانان نشد و هیچ خطری روی دروازه بایرن ایجاد نکرد. همچنین بلوگرانا در 22 دوره اخیر با ثبت 17 پیروزی و پنج تساوی، هرگز در مسابقه اول خود مغلوب نشده بود که بالاخره این اتفاق دیشب رخ داد.

 

عملکرد ضعیف بارسلونا انتقادات بسیاری را برانگیخته و حتی موجب بروز برخی شایعات در مورد احتمال تغییر در کادر فنی شده است. به هر حال بعد از جدایی ستاره هایی چون لیونل مسی و آنتوان گریزمان، ترکیب این تیم نیز تقویت نشده و مجموع این مسائل، شرایط فعلی را رقم زده است.

 

1644304

دیدگاه‌ها