کد خبر : 1780061 | 24 شهریور 1400 ساعت 18:45 | 133.5K بازدید | 13 دیدگاه

لایک جنجالی لئو مسی؛ دل اسطوره پر است؟ (عکس)

اعتراض به عملکرد سرخی روبرتو در دیدار برابر بایرن مونیخ حواشی فراوانی به همراه داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب با نتیجه سنگسین 0-3 مقابل بایرن مونیخ مغلوب شد تا بدترین شروع ممکن در لیگ قهرمانان را تجربه کند. ستاره های بلوگرانا نمایش بسیار ضعیفی در این دیدار داشته و حتی موفق به خلق یک موقعیت معمولی گلزنی هم روی دروازه حریف نشدند تا انتقادات از تیم رونالد کومان دوباره شدت بگیرد.

 

اما عملکرد سرخی روبرتو در این دیدار مورد رضایت هواداران بارسلونا نبود و آنها هنگام پا به توپ شدن این بازیکن و خروج او از میدان با سوت زدن اعتراض خود را نشان دادند. نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد سرخی روبرتو اینقدر از این اتفاقات ناراحت شده که در رختکن گریه کرده و دلداری دیگر بازیکنان نیز تاثیری در حال او نداشته است. اما پپ موراتا، عکاس اسپانیایی در صفحه خود تصویری از این بازیکن را به اشتراک گذاشته و هواداران بارسلونا را به داشتن حافظه ضعیف متهم کرده است. نوشته ای که به نظر لیونل مسی هم آن را پسندیده و انتقادات از سرخی روبرتو را عادلانه ندانسته است.

 

پپ موراتا در کپشن این عکس نوشته است: "شما همیشه باید به نظرات هواداران احترام بگذارید، اما من هرگز نفهمیدم که شما به جای تشویق بازیکن تیم خود علیه آنها سوت می زنید. دیشب سوت هایی علیه سرخی روبرتو زده شد که برایم غیرقابل درک و بسیار ناعادلانه بود. چقدر حافظه ضعیفی داریم."

 

1644306

دیدگاه‌ها