کد خبر : 1780083 | 24 شهریور 1400 ساعت 20:41 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

استقبال ویژه کاپیتان لیورپول از سیمون کیائر (عکس)

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، توییت جالبی را در رابطه با سیمون کیائر به اشتراک گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان امسال یکی از تکان دهنده ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که کریستین اریکسن، ستاره تیم ملی دانمارک، در جریان دیدار اول این تیم در رقابت‌های یورو به ناگهان و بدون برخورد با کسی به روی زمین افتاد.

 

 

1611923

 

 

بسیاری معتقد هستند که کریستین اریکسن در آستانه از دست دادن جان خود قرار داشته اما یک‌سری اتفاقات دست به دست هم داده که این ستاره دانمارکی نجات پیدا کند که یکی از مهمترین آنها اقدام فوری سیمون کیائر بوده است. در واقع کاپیتان تیم ملی دانمارک بلافاصله بعد از این اتفاق که برای اریکسن رخ داد بالای سر او حاضر شد و با یک سری اقدامات فوق العاده و قابل تحسین به حفظ جان این بازیکن کمک کرد. او همچنین به خوبی شرایط را مدیریت کرد و تیم ملی دانمارک و خانواده اریکسن را بعد از این اتفاق آرام کرد.

 

میلان امشب در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت‌. در همین راستا کاپیتان لیورپول یعنی جوردن هندرسون توییت جالبی را در رابطه با سیمون کیائر به اشتراک گذاشته و به نوعی از این مدافع دانمارکی استقبال کرده است. هندرسون در توییتر خود نوشت: " من می‌خواهم امروز از سیمون کیائر، بازیکن میلان، در آنفیلد استقبال کنم. او استانداردهای جدیدی را در زمینه رهبری در یورو 2020 و هنگامی که کریستین اریکسن دچار مشکل شد، به جای گذاشت."

 

 

1644348

دیدگاه‌ها