کد خبر : 1780085 | 24 شهریور 1400 ساعت 20:51 | 55K بازدید | 6 دیدگاه

مذاکرات خوب پیش نرفت؛

کاپیتان سیتی و افشای دلیل عدم جذب رونالدو

فرناندینیو، کاپیتان برزیلی منچسترسیتی در مورد دلایل عدم انتقال کریستیانو رونالدو به این تیم صحبت کرد.

کاپیتان سیتی و افشای دلیل عدم جذب رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی پنجره تابستانی و بعد از قطعی شدن جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس بود که شایعات زیادی در مورد توافق این بازیکن با منچسترسیتی و بازگشت به لیگ برتر منتشر شدد. اما رونالدو در نهایت با باشگاه سابق خود قرارداد بست و حالا فرناندینیو در مورد روند مذاکرات برای خرید این ستاره پرتغالی توضیحاتی داده است.

 

فرناندینیو گفت: "من فکر می کنم فرصت خوب و بزرگی برای انتقال کریستیانو رونالدو داشت. من فکر می کنم که مدیر برنامه این بازیکن در باشگاه حضور یافته، قرارداد ادرسون و روبن دیاس را تمدید کرد و وضعیت برناردو سیلوا و ژوائو کانسلو را نیز از نزدیک دید. بدیهی است که وقتی پای میز مذاکره می آید، ممکن است در مورد همه بازیکنان و انتقال های احتمالی صحبت کنید. من فکر می کنم انتظارات زیادی نیز با انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی ایجاد می شد.

 

1642938

 

بدون شک این امر نه تنها بر هواداران، بلکه افراد شاغل در باشگاه نیز تأثیر می گذارد. اما در نهایت شرایط خوب پیش نرفت، او با یونایتد به توافق رسیده و قرارداد بست و در نهایت به سمت قرمز شهر کوچ کرد. البته در نهایت زندگی ادامه دارد.

 

رقابت قهرمانی برای فصل بعد؟ با در اختیار داشتن ترکیبی تقریبا یکسان از سال 2017، جای تعجب نیست که سیتی در پنج فصل اخیر موفق به کسب سه عنوان قهرمانی شده است. اما بدون شک یونایتد به دلیل سابقه، وزن پیراهن و کیفیت بازیکنان خود می تواند در مدت زمان کوتاهی به سطح فعلی ما برسد."

دیدگاه‌ها