کد خبر : 1780201 | 25 شهریور 1400 ساعت 12:35 | 32K بازدید | 15 دیدگاه

مدیریت از زمان خصوصی شدن ضعیف بوده؛

اسدی: تراکتور مدعی نباشد فوتبال ایران مریض می‌شود

کاپیتان سال های نه چندان دور تراکتور مشکلات این تیم را ناشی از ضعف مدیریتی می داند.

اسدی:  تراکتور مدعی نباشد فوتبال ایران مریض می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور مقابل النصر یک شکست آبرومندانه را متحمل شد و با نتیجه یک بر صفر که در این دیدار حاصل شد نتوانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. مرتضی اسدی  در این باره به خبرنگار ما گفت: به نظر من بعد از آن همه حواشی که برای تیم پرشور تراکتور ایجاد شد و اینکه اتفاقات عجیب و غریبی افتاد و مسائلی که فقط در کشور ما اتفاق می افتد گریبان تراکتور را گرفت، بازیکنان تاثیر گذاری از جمع این تیم جدا شدند و همچنین بحث کادرفنی که کلا عوض شد و از طرفی نتوانستند بازیکن جدید جذب کنند و با ۱۶ نفر وارد این مسابقه شدند. قبل از آن هم اتفاقاتی افتاد که گفتند شاید در این بازی حاضر نشوند ولی فکر می کنم از جریمه ای اف سی ترسیدند و همه این ها دست به دست هم داد و در نهایت تراکتور با ۱۶ نفر وارد این مسابقه و یک شکست آبرومندانه را متحمل شد. اگر دو، سه مهره که فسخ کردند بودند می توانستیم به گرفتن نتیجه خوشبین باشیم. آسیا برای تراکتور تمام شد و اگر پنجره باز نشود کار برای این تیم در ادامه  خیلی سخت می شود.


او درمورد تغییرات متعدد کادرفنی ادامه داد: دو، سه سال است که دارم به بحث مدیریتی اشاره می کنم و از زمانی که این تیم خصوصی شد بحث مدیریتی ضعیف عمل کرد و در این سه سال شاهد تغییر و تحولات بسیار زیاد در مدیریت و کادر فنی بودیم .فکر می کنم تراکتور در سه سال اخیر در تغییر سرمربی و بازیکنان رکورد زده و این برای باشگاه بزرگی مثل تراکتور خوب نیست. با این اتفاقات از خودشان کارنامه خوبی به جا نمی گذارند و هنوز که هنوز است مشکل مدیریت دارند.


کاپیتان سابق تراکتور اضافه کرد: در بازی با النصر جوان های تراکتور نشان دادند که می توان روی آن ها بیشتر کار کرد ولی نمی توان به آن‌ها تکیه کرد چون تراکتور خالی از بازیکن شده و تمام رقبای تراکتور نفرات خوبی را جذب کردند و به دنبال قهرمانی هستند. مدعیان قهرمانی تمریناتشان خیلی وقت پیش شروع شده و اگر روند تراکتور همین باشد کار خیلی سختی دارد.


اسدی در پایان در مورد عملکرد ضعیف تراکتور از فصل گذشته تا به الان و عدم کسب سهمیه و صعود به فینال حذفی و حذف از آسیا افزود: متاسفانه همان طور که گفتم بیشترین صدمه را بحث مدیریت زده  است. مشاوره های غلطی که داده شد و همچنین بسته شدن پنجره  از مشکلات دیگر بود. گفته می شود ممکن است تیم از مالک باشگاه گرفته شود و اگر این اتفاق نیفتد باید یک برنامه ریزی دقیق تر صورت بگیرد تا شرایط این تیم پر هوادار و دوست داشتنی تغییر کند. به نظر من تراکتور اگر در مسابقات در کورس نباید، فوتبال ایران مریض می شود.

دیدگاه‌ها