کد خبر : 1780238 | 25 شهریور 1400 ساعت 15:40 | 36.4K بازدید | 6 دیدگاه

برای قرارداد با الغرافه؛ دیاباته وارد دوحه شد

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال در لیگ های نوزدهم و بیستم، با مسئولان الغرافه به توافق رسید و روز گذشته نیز وارد دوحه شد.

برای قرارداد با الغرافه؛ دیاباته وارد دوحه شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه آندره آ استراماچونی سرمربی سابق و ایتالیایی استقلال هدایت الغرافه را برعهده گرفت، پیش بینی می شد که این مربی به دنبال جذب بعضی از شاگردان قدیمی اش باشد. مدیران این تیم در پی به خدمت گیری مهدی قایدی و علی کریمی بودند ولی در این راه ناکام ماندند ولی اکنون به نظر می رسد شرایط برای جذب شیخ دیاباته مهیا باشد.

 

روزنامه های الشرق و العرب در مطالبی که در شماره امروز خود به چاپ رسانده اند، از توافق الغرافه و دیاباته خبر داده اند. روزنامه العرب قطر در این زمینه نوشته است: باشگاه الغرافه در آستانه اعلام قرارداد با شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی است. بازیکن سابق استقلال تهران، به عنوان آخرین سهمیه بازیکنان خارجی به پلنگ ها می پیوندد. انتظار می رود او ظرف چند ساعت آینده برای تکمیل قرارداد خود در محل ساختمان این باشگاه حاضر شود.

 

1644605

 

این روزنامه در ادامه نوشته است: او در مرکز خط حمله بازی می کند و پیش از این در تیم های بسیاری از باشگاه های اروپایی و آسیایی مانند نانسی، بوردو، تیم متز، عثمان علی اسپور، بنونتو، استقلال و تیم ملی مالی بازی کرده است.

 

الشرق نیز نوشته است: شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال ایران و بازیکن اهل مالی برای پیوستن به تیم الغرافه وارد دوحه شد. دیاباته یکی از مهاجمان برجسته محسوب می شود و از ویژگی های یک مهاجم ایده آل برای پلنگ ها برخوردار است، بنابراین در صورت امضای قرارداد، او در فصل جاری یک بازیکن فوق العاده برای پلنگ ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها