کد خبر : 1780423 | 27 شهریور 1400 ساعت 09:59 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تاتنهام: کین را با لوکاکو عوض نمی‌کنم

نونو اسپریتو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید که هرگز حاضر نیست هری کین را با روملو لوکاکو، مهاجم چلسی، عوض کند.

سرمربی تاتنهام: کین را با لوکاکو عوض نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم ملی انگلیس در تابستان امسال قصد جدایی از تاتنهام را داشت. بسیاری از منابع خبری مدعی شده بودند که مقصد نهایی او منچسترسیتی خواهد بود اما مدیران باشگاه تاتنهام حاضر به فروش این بازیکن نشدند و او در نهایت به حضورش در این تیم ادامه داد. در سوی دیگر نیز روملو لوکاکو بار دیگر به چلسی برگشته و تا به اینجای فصل عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.

سرمربی تاتنهام درباره شرایط این دو بازیکن به خبرنگاران گفت:« من حتی گزینه تعویض آنها را هم در نظر نمی‌گیریم چون چیزی نیست که بخواهم به آن فکر کنم. از نظر من حتی مطرح کردن چنین بحثی هم منطقی نیست. هری بازیکنی فوق العاده است.»

 

1644892

 

نونو اسپریتو در ادامه به تمجید از توانایی‌ها و رفتار کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از نهایی نشدن انتقالش در این تابستان پرداخته و گفت:« من تحت تاثیر کیفیت و استعداد او قرار گرفته‌ام. فکر می‌کنم این بازیکن هنوز جای پیشرفت دارد. ما در روند یافتن بهترین سطح آمادگی قرار داریم. اما تعهد او به باشگاه باورنکردنی است.»

تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ انگلیس باید به مصاف چلسی برود. نونو می‌گوید که از سرعت توماس توخل در تغییر شرایط چلسی و رساندن آنها به قهرمانی اروپا در فاصله چند ماه پس از حضورش در استمفوردبریج تعجب نکرده است. این مربی ادامه داد:« چلسی تیم بسیار خوبی است و توماس کاری فوق العاده انجام داده است. آنها نقاط قوت بسیاری دارند، از حضور بازیکنان با استعدادی بهره می‌برند و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. آنها قهرمان اروپا هستند و ما باید برای این موضوع ارزش و احترام قائل باشیم. اما مطمئنا برای غلبه بر آنها مبارزه خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها