کد خبر : 1780490 | 27 شهریور 1400 ساعت 14:01 | 15K بازدید | 11 دیدگاه

دو همراه محرم در پیروزی مقابل نساجی (عکس)

محرم نویدکیا روز گذشته نیم ساعت پس از شروع دیدار تدارکاتی تیمش مقابل نساجی مازندران فرصت حضور در کنار شاگردانش را پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس  از دو هفته تمرین در اصفهان به دلیل برگزاری کلاس‌های مربیگری محرم نویدکیا تمریناتش را در تهران دنبال می‌کند و این فرصت خوبی است تا سرمربی جوان سپاهان هم شاگردانش را زیر نظر داشته باشد و هم مدرک مربیگری خود را بهبود ببخشد و بتواند مدرک مربیگری A آسیا را دریافت کند.


به همین دلیل روز گذشته پس از یک هفته تمرین در تهران، اولین بازی دوستانه طلایی پوشان در زمین الیاف شهریار مقابل نساجی مازندران در شرایطی برگزار شد که محرم نویدکیا دقایقی پس از شروع بازی و تقریبا بین دو نیمه توانست خودش را از هتل المپیک به ابتدای جاده شهریار برساند و شاگردانش را زیر نظر بگیرد.

 

1645019


البته در کنار سرمربی سپاهان، محمدرضا مامانی و سیدصالحی دو بازیکن سابق پرسپولیس نیز حضور داشتند که با این مربی جوان به کمپ الیاف آمدند و شاهد پیروزی پر گل شاگردان همکار و دوست خود بودند.


پس از پایان بازی نیز محرم نویدکیا به همراه مامانی و سیدصالحی محل مسابقه را ترک کردند تا دوباره به هتل المپیک بازگردند و همراه با سایر حاضران در کلاس مربیگری A آماده یک روز دیگر شوند.

دیدگاه‌ها