کد خبر : 1780491 | 27 شهریور 1400 ساعت 14:04 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

ایران با 52 گل از سد فلسطین عبور کرد!

یک قدم تا جهانی شدن دختران هندبالیست

تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا تیم ملی فلسطین را گلباران کرد.

یک قدم تا جهانی شدن دختران هندبالیست

به گزارش " ورزش سه"، در روز سوم از هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی بانوان آسیا به میزبانی کشور اردن دقایقی قبل تیم ملی هندبال ایران در سومین بازی خود در گروه B این رقابت ها در سالن پرنسس سمیه شهر امان به مصاف تیم فلسطین رفت‌.
ملی پوشان هندبال که در بازی اول ۲۳ بر ۲۰ مغلوب ژاپن نایب قهرمان آسیا شدند، در دومین بازی روز پنج شنبه کویت را درهم کوبیدند و با نتیجه ۳۸ بر ۱۱ این تیم را شکست دادند.


شاگردان قانع در سومین بازی خود امروز به مقابل فلسطین صف آرایی کردند که موفق شدند این تیم را مقتدرانه با نتیجه قاطع ۵۲ بر ۹ شکست دهند و دومین برد خود را در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا جشن بگیرند.


دختران هندبالیست حالا برای جهانی شدن فقط به یک گام دیگر نیاز دارند و در صورتی که فردا تیم اردن نماینده میزبان رقابت ها را شکست دهند صعود خود را به جمع چهار تیم‌ پایانی قطعی خواهند کرد و با توجه به افزایش سهمیه آسیا از سه تیم به پنج تیم برای رقابت های جهانی تیم ملی جواز حضور در مسابقات قهرمانی هندبال جهان به میزبانی اسپانیا را کسب خواهد کرد.

 


تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی روز سه شنبه مقابل سوریه بازی خواهد کرد.


هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی بانوان آسیا با شرکت ۱۱ تیم از تاریخ ۲۴ شهریور ماه اغاز شده است و تا سوم مهر نیز ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها