کد خبر : 1780493 | 27 شهریور 1400 ساعت 14:00 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: تیاگو مثل یک گلف‌باز درجه یک است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید دارد که تیاگو آلکانتارا هنوز می‌تواند کیفیت بسیاری را از خود در پیراهن این باشگاه به نمایش بگذارد.

کلوپ: تیاگو مثل یک گلف‌باز درجه یک است

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو در شهریور ماه سال گذشته از بایرن مونیخ جدا شده و با قراردادی به ارزش 25 میلیون پوند به لیورپول ملحق شد. او در اولین حضورش در ترکیب اصلی این تیم برابر اورتون دچار مصدومیت شده و بیشتر زمان فصل قبل را در حال ریکاوری سپری کرد اما کلوپ باور دارد که این بازیکن خیلی زود توانایی‌هایش را به نمایش خواهد گذاشت.

سرمربی آلمانی در آستانه دیدار برابر کریستال پالاس به خبرنگاران گفت:« آغاز تیاگو خوب نبود. او به کرونا مبتلا شد، خیلی زود مصدوم شد و همین کار را سخت‌تر کرد. اما او نشان داده که چه بازیکنی برای ما خواهد بود. یک سال از خرید او گذشته اما در واقع فقط نیم سال بوده چون اتفاقات بسیاری رخ داد. ورود به باشگاه جدید برای همه دشوار است اما او خیلی خوب با شرایط سازگار شد. او شخصیت بسیار خوبی دارد و همه چیز خوب پیش می‌رود.»

 

1599343

 

کلوپ در ادامه اضافه کرد:« شرایط ما برای او دشوار است چرا که در این تیم باید هم در کارهای هجومی و هم در کارهای دفاعی حضور پیدا کند و بین خطوط نیز قرار داشته باشد. اما او فوتبالیستی بسیار عالی است. او مشخصا بازیسازی است که می‌تواند کمی دفاعی‌تر بازی کند. او دیدگاه خوبی دارد  می‌تواند شرایط را با پاس‌هایش تغییر دهد. او می‌تواند توپ را مانند یک گلف‌باز ارسال کند. در واقع او یک گلف‌باز در سطح جهانی و درجه یک است. او این کار را حتی بدون این که به آن فکر کند انجام می‌دهد.»

لیورپول از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آنفیلد میزبان کریستال پالاس خواهد بود. آنها از چهار بازی ابتدایی خود 10 امتیاز کسب کردند و هم امتیاز با منچستریونایتد، چلسی، لیورپول و اورتون و به واسطه تفاضل گل در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

دیدگاه‌ها