کد خبر : 1780504 | 27 شهریور 1400 ساعت 15:00 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از 8 تیم برتر لیگ والیبال ساحلی

8 تیم با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا هشتم جدول لیگ برتر والیبال ساحلی به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

رونمایی از 8 تیم برتر لیگ والیبال ساحلی

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ساحلی که از 18 فروردین آغاز شده است، روز گذشته با معرفی هشت تیم برتر صعود کننده به مرحله نهایی به پایان رسید.


تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، پیکان بندر دیر، شهداب یزد، رعد پدافند تهران، هورسان رامسر، مقاومت گلساپوش یزد و سروقامتان بابل با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا هشتم جدول لیگ برتر ساحلی به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.
همچنین تیم‌های توپکا بابلسر و منطقه آزاد چابهار نیز در جایگاه‌های نهم و دهم جای گرفتند و در پایان مرحله مقدماتی از دور مسابقات کنار رفتند.


در آخرین روز مرحله مقدماتی چهار دیدار با میزبانی راضی کننده باشگاه پیکان برگزار شد و تیم‌های منطقه آزاد چابهار، مقاومت گلساپوش یزد، موج سواران ساحل نوشهر و سروقامتان بابل مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.


تیم‌های پیکان بندر دیر و منطقه آزاد چابهار در نخستین دیدار روز آخر مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده چابهار با شکست حریف (باخت فنی پیکان) به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت. منطقه آزاد چابهار در رتبه دهم لیگ برتر قرار گرفت و به مرحله نهایی صعود نکرد.

 

1645052

 


تیم مقاومت گلساپوش یزد نیز با شکست توپکا بابلسر در آخرین روز مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی به ششمین برد خود دست یافت و سهمیه مرحله نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.


در دیگر مسابقه روز پایانی تیم‌های سروقامتان بابل و شهداب یزد به مصاف هم رفتند که به دلیل مصدومیت بهنام توکلی بازیکن تیم شهداب، نماینده بابل به آسانی موفق به شکست حریف شد.


تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر و ساوانا بهشهر در حساس‌ترین دیدار دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده نوشهر با شکست حریف در گلدن ست، صدرنشین جدول شد.

دیدگاه‌ها