کد خبر : 1780552 | 27 شهریور 1400 ساعت 19:21 | 69.8K بازدید | 16 دیدگاه

رئال مادرید از این فروش حسرت می خورد؟ (عکس)

مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال موفق شد در دیدار مقابل برنلی به زیبایی دروازه حریف را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد در طی پنج سال عضویت در رئال مادرید فرصت چندانی برای درخشس در این تیم پیدا نکرده و اغلب اوقات به صورت قرضی در تیم های دیگر بازی کرد. مارتین اودگارد فصل قبل را به صورت قرضی در ترکیب آرسنال سپری کرده و در نهایت در تابستان امسال بود که توپچی ها با پرداخت 41 میلیون یورو، این ستاره نروژی را به صورت دائمی جذب کردند. بسیاری تصور می کنند رئال مادرید در مورد فروش مارتین اودگارد دچار اشتباه شده و در سال های بعد حسرت از دست دادن این بازیکن را خواهد خورد.

 

اما مارتین اودگارد امروز و در نیمه اول دیدار مقابل برنلی با نواختن بک ضربه ایستگاهی تماشایی موفق به باز کردن دروازه حریف شد. آرسال که در سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر مغلوب شده و متحمل انتقادات فراوانی شد، حالا بعد از برتری مقابل نوریچ با این گل به دنبال دومین سه امتیاز خود در لیگ برتر مقابل برنلی است. با بازگشت بازیکنان مصدوم و اضافه شدن خریدهای جدید، به نظر می رسد شرایط تیم میکل آرتتا در هفته های پیش رو بهتر خواهد شد.

 

مارتین ادگارد چهلمین گل آرسنال از روی ضربات و اولین ایستگاهی یک بازیکن نروژی از زمان گلزنی مورتن گامست پدرسن برای بلکبرن مقابل آرسنال در فوریه 2012 را به ثمر رساند.

 

1645154

 

1645152

 

1645153

 

دیدگاه‌ها