کد خبر : 1780557 | 27 شهریور 1400 ساعت 19:39 | 25.5K بازدید | 6 دیدگاه

موقعیت‌سوزی عجیب از یک قدمی دروازه (عکس)

دیگو ژوتا در جریان نیمه اول دیدار لیورپول برابر کریستال‌پالاس یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد.

موقعیت‌سوزی عجیب از یک قدمی دروازه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد از کریستال پالاس میزبانی کرد و برای رسیدن به یک برد خانگی از همان ابتدا روی دروازه حریف فشار آورد و سعی در رد شدن از لایه‌های دفاعی آنها داشت. لیورپولی‌ها پیش از این سه برد و یک تساوی را کسب کرده و برای چهارمین پیروزی تلاش می‌کنند.

 

لیورپول توپ و میدان را از همان دقایق ابتدایی در اختیار داشت و پلن‌های متفاوتی را برای گل‌زنی به تیم پاتریک ویرا امتحان کرد و حریف نیز روی ضدحملات برای باز کردن دروازه آلیسون حساب کرده بود.

 

1645166

 

در جدی‌ترین موقعیت لیورپول که در دقیقه 38 به دست آمد مثلث خوب مانه، صلاح و هندرسون شکل گرفت و کاپیتان لیورپول توپ را روی سر تیاگو آلکانتارا ارسال کرد و ضربه سر او پس از دفع دروازه‌بان جلوی پای دیگو ژوتا افتاد که او با بی دقتی به زیر توپ زد تا موقعیت مسلم گل‌زنی از دست برود.

 

البته لیورپول پنج دقیقه بعد با مانه به گل رسید تا حسرت قرمزها طولانی نشود و آنها برنده به رختکن بروند. همچنین سادیو مانه به اولین بازیکن تاریخ لیگ‌ برتر انگلیس تبدیل شد که در 9 بازی پیاپی برابر یک تیم خاص موفق به گلزنی می‌شود و صدمین گل خود را در آنفیلد و به شکلی خاص جشن گرفت.

 

1645165

دیدگاه‌ها