کد خبر : 1780563 | 27 شهریور 1400 ساعت 20:19 | 7.9K بازدید | 5 دیدگاه

لیورپول 3 - 0 پالاس؛ پیش به سوی صدرنشینی

لیورپول در استادیوم آنفیلد و با درخشش مهاجمان خود با سه گل کریستال پالاس را مغلوب کرد.

لیورپول 3 - 0 پالاس؛ پیش به سوی صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها که در هفته های اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نمایش خوبی داشته اند، امروز نیز با گل های سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا موفق شد تیم پت ویرا را مغلوب کند.

 

پالاس بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و روی ارسال یک ایستگاهی می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه ویلفرد زاها از سرعت کافی برخوردار نبود و در آستانه ورود به دروازه توسط آلیسون بکر دور شد.

 

در دقیقه سه باز هم این پالاس بود که تا آستانه باز کردن دروازه مرسی سایدی ها پیش رفت، اما این بار ضربه سر کریستین بنتکه به دیرک دروازه لیورپول برخورد کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 16 و با حرکت سادیو مانه بود که لیورپول صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه والی جوردن هندرسون از فاصله ای نزدیک را گایتا به خوبی مهار کرد. در اواسط نیمه اول در دو صحنه متوالی ضربات هندرسون و مانه در آستانه ورود به دروازه به مدافعان پالاس برخورد کرد تا بدشانسی جلوی گلزنی لیورپول را بگیرد.

 

1645161

 

در دقیقه 37 اما بهترین موقعیت گلزنی لیورپول از دست رفت. ضربه سر تیاگو را گایتا دفع کرد و در ریباند و در مقابل دروازه خالی بود این دیگو ژوتا بود که می توانست کار را تمام کند، اما ضربه این بازیکن به سمت آسمان رفت.

 

اما در دقیقه 43 لیورپول بالاخره به گل رسید. ضربه سر محمد صلاح را گایتا دفع کرد تا در ریباند این بار بر خلاف صحنه قبل، سادیو مانه موفق عمل کرده و دروازه را باز کند تا لیورپول با برتری 0-1 راهی رختکن بشود.

 

1645162

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ داد و بعد از گذشت چند دقیقه لیورپول می توانست با ارسال یک ضربه ایستگاهی به گل برسد، اما ضربه سر ویرژیل فن  دایک از بالای دروازه پالاس به بیرون رفت.

 

در دقیقه 68 لیورپول می توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه نبی کیتا از پشت محوطه با عکس العمل گایتا همراه شد و در ریباند نیز این دروازه بان در مقابل ضربه محمد صلاح واکنش نشان داد.

 

دقایقی بعد پالاس تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت و ادووارد می توانست دروازه آلیسون را در موقعیتی تک به تک باز کند، اما کنترل ضعیف این بازیکن باعث از دست رفت این فرصت شد.

 

1645177

 

اما در دقیقه 78 لیورپول به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ و در شلوغی محوطه، محمد صلاح در گوشه سمت راست با ضربه ای دقیق و تماشایی موفق به زدن گل دوم لیورپول شد.

 

دقایقی بعد ادووارد با گذر از سد ابراهیما کوناته در موقعیتی تک به تک با دروازه لیورپول قرار گرفت، اما ضربه او چندان دقیق نبود و آلیسون بکر این موقعیت را دور کرد. اما در دقیقه 89 این نبی کیتا روی ریباند یک ضربه کرنر و با ضربه ای والی و تماشایی دروازه پالاس را باز کرد تا در نهایت لیورپولل با نتیجه 1-3 حریف خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها