کد خبر : 1780568 | 27 شهریور 1400 ساعت 20:26 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

برنلی ۰-۱ آرسنال؛ آرامش در اردوی توپچی‌ها

آرسنال در یک بازی بسیار سخت موفق شد با تک گل مارتین اودگارد از سد برنلی عبور کند.

برنلی ۰-۱ آرسنال؛ آرامش در اردوی توپچی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که هفته گذشته اولین برد خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد، امروز از سری مسابقات هفته پنجم مهمان برنلی بود که در پایان این بازی با نتیجه 1-0 به سود توپچی‌ها خاتمه یافت.

 

 

1645187

 

 

آرسنال می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی اول خود را به ثمر برساند. ارسال کیه‌ران تیرنی با دفع ناقص دروازه‌بان برنلی همراه شد. توپ برگشتی در مقابل پای نیکلاس پپه قرار گرفت اما این بازیکن با بی‌دقتی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

در دقیقه 30 حملات آرسنال نتیجه داد و این تیم نهایتاً توانست به گل اول دست پیدا کند. ضربه آزاد فوق العاده زیبای مارتین اودگارد به گل اول توپچی ها منجر شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1645188

 

1645189

 

 

در ادامه نیمه اول آرسنال سعی کرد کار را کنترل کند و اتفاق خواستی روی دروازه‌ها رخ نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تک گل مارتین اودگارد به سود توپچی‌های خاتمه پیدا کند.

 

در آغاز نیمه دوم اشتباه عجیب مدافعان آرسنال می‌توانست به گل تساوی بخش برنلی منجر شود اما آرون رمزدیل، دروازه بان توپچی‌ها، واکنش فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت تا دروازه این تیم بسته بماند.

 

در دقیقه 68 صحنه مشکوک در محوطه جریمه آرسنال منجر شد که داور برای برنلی ضربه پنالتی اعلام کند. با این حال بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که گلر آرسنال مرتکب هیچ خطایی نشده بنابراین داور تصمیم خود را برگرداند.

 

 

1645186

 

 

در ادامه مسابقه آرسنال شرایط را کنترل کرد تا با همان یک گل به پیروزی دست پیدا کرده باشد. این دومین پیروزی پیاپی شاگردان میکل آرتتا بود تا حالا آن ها بعد از چند هفته سخت کمی آرامش را تجربه کرده باشند.

دیدگاه‌ها