کد خبر : 1780583 | 27 شهریور 1400 ساعت 21:29 | 21.9K بازدید | 5 دیدگاه

کلوپ: نمی‌دانید چقدر قدردان محمد صلاح هستم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از کیفیت محمد صلاح، ستاره مصری تیم خود پرداخت.

کلوپ: نمی‌دانید چقدر قدردان محمد صلاح هستم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در خانه خود نمایش درخشانی برابر کریستال پالاس ارائه داده و با سه گل این تیم را شکست داد تا صدرنشین لیگ برتر لقب بگیرد. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول بعد از این مسابقه مدعی شد پالاس تیم باکیفیتی است و این یکی از دشوارترین برتری های پرگل تیمش بوده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "بازی کردن در روز شنبه پس از دیدارهای روز چهارشنبه به شدت دشوار است. ما گلهای فوق العاده ای در این دیدار به ثمر رساندیم. ما امروز به لطف پیت کراویتز و تیم تجزیه و تحلیل لیورپول از ضربات ایستگاهی خود به خوبی استفاده کردیم.

 

1645229

 

بعد از پایان مسابقه به بازیکنان لیورپول گفتم این یکی از دشوارترین برتری های 0-3 ما بود. پالاس به خوبی در این دیدار دفاع می کرد و ما برای کسب پیروزی با تمام توان در میدان ظاهر شدیم. من به بازیکنان لیورپول گفتم که این یکی از آن بازی هایی است که ما نیاز داستیم حتما برنده شویم.

 

از نظر من جیمز میلنر بهترین بازیکن بازی بود. او استثنایی و فوق العاده بازی می کرد و مانند یک بازیکن جوان در میدان ظاهر شد. ما قصد نداشتیم ترنت الکساندر آرنولد را ترکیب بیرون بگذاریم. او صبح امروز و بعد از صرف صبحانه احساس خوبی نداشت، اما حداقل اطمینان داریم او به ویروس کرونا مبتلا نشده است. شما باید در این لحظات منطقی باشید و آرنولد را به خانه بفرستید. پالاس تیم باکیفیتی است و طبیعی بود که ما در برخی دقایق از مسابقه به درخشش آلیسون بکر هم نیاز داشته باشیم. در مجموع من از اتفاقات جریان مسابقه رضایت دارم.

 

درخشش محمد صلاح؟ چه بازیکنی، چه انسانی، چقدر حرفه ای. نمی توانید باور کنید ما چقدر قدردان زحمات محمد صلاح هستیم.

دیدگاه‌ها