کد خبر : 1780592 | 27 شهریور 1400 ساعت 21:52 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

کادر باتجربه در تیم تازه‌تاسیس کرجی؛

بازگشت مهدی ابطحی به عرصه مربیگری

بازیکن سابق تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ایران با پذیرش سمت مدیرفنی یک تیم فوتسال زنان به عرصه مربیگری بازگشت.

بازگشت مهدی ابطحی به عرصه مربیگری

به گزارش "ورزش سه" سید مهدی ابطحی یکی از چهره‌های شناخته‌شده در فوتبال و فوتسال ایران است، چرا که او هم سابقه بازی ملی و باشگاهی در فوتبال دارد و هم سابقه بازی ملی و باشگاهی در فوتسال و جالب آن‌که برای هر دو تیم پرطرفدار پایتخت (استقلال و پرسپولیس) به میدان رفته است؛ او که در سالیان گذشته در نقش یک مربی و مدیرفنی سعی کرده تا کار خود را پیش ببرد، سابقه زیادی را هم در این حوزه به دست آورده است.

 

مدیران تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج که به تازگی تیم‌شان به لیگ برتر صعود کرده، مذاکراتی را پس از انتخاب معصومه رضازاده به عنوان سرمربی، با مهدی ابطحی داشتند تا این چهره خوشنام و باتجربه در کسوت مدیرفنی در کنار تیم فوتسال زنان نصر فردیس در لیگ برتر باشد.

 

پس از انجام مذاکرات فشرده، سرانجام ابطحی این سمت را پذیرفت تا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان ایران در نقش مدیرفنی تیم نصر فردیس کرج فعالیت داشته باشد و در کنار معصومه رضازاده در کادرفنی این تیم حضور یابد.

 

نصر فردیس در روزهای گذشته فعالیت نقل و انتقالاتی خود را پس از انتخاب سرمربی و مدیرفنی آغاز کرده، البته که هنوز خبر رسمی به بیرون درز پیدا نکرده است اما گویا مدیران این باشگاه در تدارک تشکیل یک تیم قدرتمند و پرستاره برای حضور در لیگ برتر فوتسال زنان هستند و بودجه مناسبی را هم در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها