کد خبر : 1780599 | 27 شهریور 1400 ساعت 22:23 | 46.5K بازدید | 9 دیدگاه

مصدومیت ستاره الهلال پس از گلزنی به استقلال

ملی‌پوش عربستانی الهلال در جریان دیدار با الاتفاق بخاطر آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت.

مصدومیت ستاره الهلال پس از گلزنی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال پس از برتری در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال، امشب در جریان لیگ حرفه‌ای عربستان به پیروزی ۳ بر ۲ خانگی برابر الاتفاق دست یافت که در این دیدار با یک خبر تلخ دیگر بخاطر مصدومیت یکی از نفرات تاثیرگذارش مواجه شد.

 

سالم الدوسری، وینگر چپ الهلال که در دیدار آسیایی مقابل استقلال گل دوم را به ثمر رسانده و امشب هم پاس گل سوم تیمش برابر الاتفاق را پس از یک نفوذ سریع به بافتیمبی گومیس داده بود، در اواسط نیمه دوم آسیب دید و از زمین بیرون رفت.

 

این ملی‌پوش عربستانی که جزو نفرات با سابقه و تاثیرگذار الهلال به شمار می‌رود، در دقیقه ۷۵ دیدار مقابل الاتفاق با آسیب دیدگی مواجه شد تا تعویض شود و پس از پایان بازی هم با ماشین‌های حمل مصدوم از روی نیمکت انتقال پیدا کند.

 

1645258


سالم الدوسری از ناحیه مچ پای چپ مصدوم شده و میزان دوری او از میادین هنوز مشخص نیست. او در بازی امشب با این ماشین به بیرون از زمین انتقال پیدا کرد

 

 

هنوز رسانه‌های عربستانی و باشگاه الهلال عربستان خبر دقیقی از میزان مصدومیت سالم الدوسری نداده‌اند و مشخص نیست این بازیکن به دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ایران می‌رسد یا خیر.

 

الهلال عربستان طی دو هفته اخیر سلمان الفرج، آندره کاریو، محمد البریک، عبدالله عطیف و علی آل بلیهی را بخاطر آسیب دیدگی از دست داده بود که سالم الدوسری نیز به این جمع اضافه شد.

دیدگاه‌ها