کد خبر : 1780602 | 27 شهریور 1400 ساعت 22:44 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: این آرسنالی بود که می‌خواستم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد تیمش در جریان برتری مقابل برنلی رضایت دارد.

آرتتا: این آرسنالی بود که می‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قبول سه شکست در سه هفته ابتدایی فصل شرایط برای میکل آرتتا و تیمش دشوار شده بود، اما آنها در دو هفته اخیر لیگ برتر به پیروزی دست یافتند. توپچی ها امروز با تک گل مارتین اودگارد از سد برنلی گذشتند و میکل آرتتا مدعی شد این نتایج باعث افزایش اعتماد به نفس تیمش می شود.

 

میکل آرتتا گفت: پیروزی دشواری در خانه برنلی کسب کردیم. بازی کردن و گرفتن سه امتیاز در استادیوم این تیم همیشه دشوار بوده است. ما بازی را خوب شروع کردیم و در بخش زیادی از بازی شاهد آرسنالی بودیم که من انتظارش را داشتم.

 

1644728

 

این پیروزی باعث افزایش اعتماد به نفس تیمی می شود و اینگونه به این باور می رسیم که در مسابقات سخت  نیز می توان پیروز شد. البته ما به ثبات بیشتری در این زمینه نیاز داریم و نحوه مدیریت بازی ها نیز بسیار مهم است. و ما باید در مقابل پاس ها و توپ های بلند برنلی دفاع می کردیم که و ما این کار را به خوبی انجام دادیم. تعهد و طرز فکری که بازیکنان آرسنال در طول بازی نشان دادند برای من بهترین اتفاق بود.

 

به نظر من گابریل و تومیاسو هردو فوق العاده بودند و من فکر می کنم به طور کلی هر چهار بازیکن دفاع درخشان ظاهر شدند. گابریل مارتینلی بازیکنی با آینده ای فوق العاده است که تا همینجا نیز دستاوردهای بزرگی برای ما داشته و او امروز فوق العاده بود. توماس پارتی نیز بازی خوانی بالایی داشته، بازیکنی باکاریزماست که کار انتقال را به خوبی انجام می دهد."

دیدگاه‌ها