کد خبر : 1780611 | 27 شهریور 1400 ساعت 23:35 | 48.4K بازدید | 3 دیدگاه

نبی کیتا و تکرار حرکت معروف کانتونا(عکس)

نبی کیتا با یک ضربه والی تیر خلاص را به کریستال پالاس زد و خوشحالی منحصر به فردی انجام داد.

نبی کیتا و تکرار حرکت معروف کانتونا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد پذیرای کریستال پالاس و شاگردان پاتریک ویرا بود که با یک بازی تهاجمی سه امتیاز خانگی را کسب کرد و موقتا در صدر جدول قرار گرفت.

 

شاگردان کلوپ که با گل‌زنی مانه و صلاح دو بر صفر پیش بودند دست از بازی رو به جلوی خود نکشیدند و در دقیقه 88 صاحب ضربه کرنر شدند. محمد صلاح از سمت چپ دروازه پالاس توپ را بلند سانتر کرد تا گوایتا، گلر کریستال پالاس به زحمت بیفتد و سانتر او را با مشت دفع کند؛ نبی کیتا هافبک خلاق غنایی که پشت محوطه کمین کرده بود حتی اجازه برخورد توپ به زمین پس از این دفع ناقص را نداد و با شوتی استثنایی چسبیده به خط محوطه جریمه، ضربه والی خود را وارد دروازه پالاس کرد تا شب رویایی کلوپ در آنفیلد با این گل تکمیل شود.

 

1645268

 

1645312

 

اما درست هنگامی که آنفیلد در شور و حرارت این گل بود، نبی کیتا بدون این‌که خوشحالی کند در جای خود ایستاد و منتظر آمدن هم تیمی‌هایش به سمت خود شد. کیتا با صورتی که حتی اثر کوچک‌ترین لبخندی هم در آن دیده نمی‌شد به سبک ویژه و جالبی به گل‌زنی خود واکنش نشان داد. این سبک خاص جشن گرفتن بی شباهت به شادی معروف اریک کانتونا، شماره 7 افسانه‌ای منچستریونایتد نبود.

 

1645269

 

کانتونا ستاره جنجالی سابق منچستر که علاوه بر لگد محکم به هوادار کریستال پالاس سابقه زدن یک گل استثنایی نیز به این تیم را دارد پس از به هم ریختن کامل مدافعان پالاس و صاحب توپ شدن مجدد به زیبایی دروازه این تیم را باز کرده و پس از گل‌زنی در جای خود ایستاده و به این سبک جشن گرفته بود.

 

1645270

 

حال نبی کیتا هافبک همه کاره لیورپولی‌ها گل زیبای خود به کریستال پالاس را به سبک اریک کانتونا جشن گرفت تا پس از سال‌ها خاطره شادی معروف ستاره منچستر را نیز زنده کرده باشد.

دیدگاه‌ها