کد خبر : 1780612 | 27 شهریور 1400 ساعت 23:52 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش PSG به شایعات حقوق مسی؛ دروغ است

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن مدعی شد اخبر منتشر شده در مورد دستمزد لیونل مسی حقیقت ندارد.

واکنش PSG به شایعات حقوق مسی؛ دروغ است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن هنوز مدت زمان قرارداد و دستمزد لیونل مسی را منتشر نکرده و این باعث شده در این چند هفته شایعاتی زیادی در این رابطه منتشر شود. نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد بر اساس توافق میان پاری سن ژرمن و ستاره آرژانتین، لیونل مسی در هر دو فصل ابتدایی حضور خود در پاریس مبلغ در 30 میلیون یورو و پس از آن فصل سوم دستمزدی به ارزش 40 میلیون یورو به صورت خالص دریافت خواهد کرد. اما لئوناردو خیلی سریع به این شایعات واکنش نشان داده و تاکید کرد گزارش نشریه اکیپ در مورد لیونل مسی دور از واقعیت است.

 

1644493

 

لئوناردو گفت: "ما نمی توانیم تیتر یک روی جلد نشریه اکیپ را قبول کنیم. این اخبار کاملا نادرست بوده، نشان دهدنده بی احترامی به ما بوده و باشگاه پاری سن ژرمن این رفار را دوست نداشته است. خبر نشریه اکیپ در مورد قرارداد لیونل مسی از نظر مدت و دستمزد خیلی دور از حقیقت بوده است.

 

البته بندهای محرمانه ای در قرارداد وجود دارد، اما می توانم اعلام کنم که خبر قرارداد سه ساله درست نیست. من زمان انتشار این خبر را درک نمی کنم و این شایعات واقعا خیلی از حقیقت فاصله دارد. مدت قرارداد لیونل مسی دو سال بوده و هیچ گزینه اجباری یا غیر اجباری برای سال سوم وجود ندارد."

دیدگاه‌ها