کد خبر : 1780640 | 28 شهریور 1400 ساعت 09:38 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

سادیو مانه: کاش هر هفته با پالاس بازی داشتیم!

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول بابت رسیدن به رکورذد 100 گل در لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد.

سادیو مانه: کاش هر هفته با پالاس بازی داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه دیروز و با گلزنی در دیدار مقابل کریستال پالاس به اولین بازیکن تاریخ لیگ‌ برتر انگلیس تبدیل شد که در ۹ بازی پیاپی برابر یک تیم خاص موفق به باز کردن دروازه حریف شده است. این ستاره سنگالی که این هفته به رکورد 100 بار گلزنی برای مرسی سایدی ها در لیگ برتر رسید، مدعی شد بازی کردن برابر پالاس برایش خوش شانسی می آورد و ای کاش هر هفته این اتفاق در لیگ برتر رخ می داد.

 

1645163

 

سادیو مانه گفت: "10 بار گلزنی برابر کریستال پالاس؟ من بسیار خوش شانس هستم که تا به حال چندین بار موفق به باز کردن دروازه این تیم شده ام. البته مهم ترین هدف برای من کسب سه امتیاز بود. لیورپول در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار داشته و موقعیت خوبی نیز در جدول دارد. من نیز از این بابت احساس خوبی داشته و راضی هستم. باید از تمام اعضای باشگاه، کادر فنی و هواداران لیورپول بابت رسیدن به این دستاورد تشکر کنم و بدون حضور آنها من قادر به رسیدن به چنین اهدافی نبودم.

 

من عاشق بازی کردن برابر کریستال پالاس هستم. در دیدار مقابل این تیم تبدیل به بازیکنی خوش شانس می شوم و کاش هر هفته برابر پالاس بازی می کردیم. من در ذهن خودم همیشه تصور می کنم رسیدن به اهدافم ممکن است و به همین دلیل بارها و بارها برای نیل به آن تلاش می کنم."

دیدگاه‌ها