کد خبر : 1780681 | 28 شهریور 1400 ساعت 12:17 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

رمزدیل همه را به آغوش کشید؛

لحظه ای که دروازه بان آرسنال ممنون VARشد

دروازه بان آرسنال خوش شانس بود که داور بازی دیروز پس از بازبینی صحنه به وجود آمده در محوطه جریمه، حرکت او را خطای پنالتی تشخیص نداد.

به گزارش "ورزش سه"، شروع بد آرسنال در لیگ جزیره انتقادات و نگرانی ها را به اوج رسانده بود. این تیم اولین بعد از سه شکست در سه بازی نخست اولین برد خود را در هفته چهارم مقابل نوریچ کسب کرد.

 

شاگردان آرتتا بعد از غلبه بر نوریچ در هفته پنجم مقابل برنلی دیگر تیم قعرنشین قرار گرفتند که در خانه به دنبال کسب امتیاز بود. آنها خیلی نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشتند. در نیمه دوم فشار میزبان برای جبران گل خورده بیشتر شد و در حالی که 20 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، یک صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه آرسنال همه نگاه ها را به سمت داور معطوف کرد.

 

آرون رمزدیل، دروازه بان 23 ساله انگلیسی آرسنال که با مبلغی قابل توجه به این تیم پیوست در دقیقه 70 بازی در شرایط تک به تک با مهاجم حریف کمی از دروازه بیرون آمد. برخورد بین دو بازیکن باعث سرنگونی ویدرا، یار تعویضی برنلی شد. داور بازی ابتدا اعلام پنالتی کرد اما پس از بازبینی صحنه حرکت دروازه بان آرسنال را خطا تشخیص نداد تا خطر بزرگ از بیخ گوش رمزدیل رد شود.

 

1645407

 

1645406

 

با مردود اعلام شدن این پنالتی، آرسنالی ها نفسی به راحتی کشیده و 20 دقیقه پایانی بازی را هم پشت سر گذاشتند تا یک برد ارزشمند را در خانه حریف کسب کنند و تا رده سیزدهم بالا بیایند. در پایان بازی آرون رمزدیل خوشحال ترین بازیکن آرسنال بود که از فرط خوشحالی تک تک هم تیمی هایش را به آغوش کشید.

 

1645405

دیدگاه‌ها