کد خبر : 1780831 | 28 شهریور 1400 ساعت 23:04 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

شایسته این پیروزی بودیم؛

توخل: از چلسی نیمه دوم راضی هستم، از نیمه اول نه

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد این تیم در نیمه اول دیدار با تاتنهام تنها کیفیت فردی تکیه بر داشته است.

توخل: از چلسی نیمه دوم راضی هستم، از نیمه اول نه

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در نیمه اول دیدار مقابل تاتنهام عملکرد چندان خوبی نداشت، در 45 دقیقه دوم فوق العاده ظاهر شده و با سه گل موفق شد رقیب همشهری خود را مغلوب کند. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پایان این دیدار در مورد درخشش انگولو کانته و البته غیبت ادوارد مندی در این دیدار صحبت کرد.

 

توماس توخل گفت: "از عملکرد چلسی در 45 دقیقه اول راضی نبودم. البته از نظر فردی بازیکنانی مثل کپا و تیاگو سیلوا خیلی خوب ظاهر شدند، اما به طور کلی ما کمبود انرژی داشتیم و در دوئل ها به اندازه کافی موفق ظاهر نشدیم و به اندازه کافی در موقعیت های تک به تک توپ به دست نیاوردیم. ما می خواستیم با حرکات تکنیکی خود حریف را تحت تاثیر قرار دهیم، اما دربی تنها معطوف به ارائه بازی ماهرانه و تکنیکی نیست.

 

1642843

 

ما در بین نیمه به روشنی در مورد این موضوع با بازیکنان چلسی صحبت کردیم. تیم در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشت و من از بازیکنان راضی بودم. در نیمه دوم با انرژی بیشتری در زمین حاضر شده، در نبردهای تک به تک به برتری رسیدیم و بازی را به سمت نیمه حریف بردیم.

 

آندریاس کریستنسن از روز اول بسیار قوی عمل کرده است. او می تواند در هر موقعیتی در سیستم سه دفاعه بازی کند و با اعتماد به نفس در میدان ظاهر شود. چنین واکنشی در نیمه دوم لازم بود و ما نیز چنین کاری را انجام دادیم. ما در نیمه دوم بسیار قوی بازی کردیم و شایسته این پیروزی بودیم. انگولو کانته بازیکن بزرگی است و او بازیکنی است که همه به دنبال در اختیار داشتن کانته نیست.

 

غیبت ادوارد مندی؟ در طول هفته و تمرینات تلاش کردیم شرایط را برای حضور او فراهم کنیم که این اتفاق رخ نداد. این مصدومیت بابت ضربه ای بود که مندی در دقیقه آخر دیدار مقابل زنیت در لیگ قهرمانان خورد. مندی این هفته هنگام پرش برای کرنر یا ضربات ایستگاهی احساس راحتی نداشت، اما خوشحالم کپا امروز نقش مهمی در پیروززی چلسی ایفا کرد و دروازه خود را بسته نگه داشت."

دیدگاه‌ها