کد خبر : 1780900 | 29 شهریور 1400 ساعت 11:33 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

 با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش   

مهمان ویژه در اردوی شهید شاملی پس از برد مهم

تیم نیروی زمینی شهید شاملی پس از پیروزی در سومین هفته از بازی های لیگ برتر هندبال میزبان رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

 به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین بازیهای هفته سوم لیگ برتر هندبال ایران، دیدار بین دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و تیم ذوب‌آهن اصفهان بود. دیداری که بین دو تیم مدعی قهرمانی برگزار شد و در نهایت با پیروزی برای تیم کازرونی به پایان رسید. این برد باعث شد تا تیم شهید شاملی به ششمین امتیاز پیاپی خود دست پیدا کند و در صدر لیگ برتر هندبال ایران قرار بگیرد.


پس از این بازی اما نیروی زمینی یک مهمان ویژه در اردوی خود داشت، آنها که خود را آماده چهارمین دیدار بازی های لیگ برتر هندبال می کنند که قرار است روز سه‌شنبه برگزار شود، با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردوی خود مواجه شدند. امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی پس از   سومین پیروزی پیاپی تیم نیروی زمینی، در اردوی این تیم حضور یافت و دیداری با مالک باشگاه، مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان داشت و با آنها به صحبت پرداخت.


تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که فصل قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هندبال ایران شده بود و پس از آن نیز به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت تاکنون در سه بازی برابر تیم های پاس ناجا قم، سپاهان نوین اصفهان و ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و توانست در هر سه دیدار به پیروزی برسد و حالا با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم باید روز سه شنبه در چهارمین دیدار خود در برابر تیم رعد پدافند آمل به میدان بروند.

 

1645808

دیدگاه‌ها