کد خبر : 1780909 | 29 شهریور 1400 ساعت 12:00 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

میلنر: فن‌دایک سوپرمن است اما نیاز به مراقبت دارد

جیمز میلنر، هافبک لیورپول، معتقد است که این باشگاه باید پس از بازگشت ویرژیل فن دایک از مصدومیت طولانی‌مدت از سیستم چرخشی استفاده کند.

میلنر: فن‌دایک سوپرمن است اما نیاز به مراقبت دارد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان 30 ساله تیم ملی انگلیس در دیدار برابر میلان در لیگ قهرمانان اروپا به استراحت پرداخت اما در پیروزی 0-3 برابر کریستال پالاس برای پنجمین بازی متوالی در لیگ برتر، 90 دقیقه در زمین حاضر بود.

فن دایک پس از برخورد با جوردن پیکفورد در جریان تساوی 2-2 برابر اورتون در اوایل فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از آن عمل جراحی را روی پایش انجام داد تا کل فصل را از دست بدهد.

میلنر درباره شرایط هم تیمی خود گفت:« ما همه فکر می‌کنیم که ویرژیل سوپرمن است و او 99 بار از 100 بار این موضوع را ثابت می‌کند. اما مصدومیتی را پشت سر گذاشته و با این که پس از بازگشتش به میادین مانند قبل عملکرد خوبی دارد ولی باید بدانیم که او دیگر 21 ساله نیست. انجام کاری که او پس از بازگشتش به زمین انجام داده باورنکردنی است. این اتفاق به ما نشان می‌دهد که او چه بازیکن خوبی است و از چه روحیه بالایی برخوردار است. اما او نیاز به مراقبت دارد و مهم نیست که کنار گذاشته شدن از ترکیب تا چه حد او را عصبانی خواهد کرد. او نیاز به مراقبت دارد و باید از سیستم چرخشی استفاده کرد.»

 

1645817

 

فن دایک در چهار بازی ابتدایی لیگ در کنار جوئل ماتیپ به میدان رفت اما یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تصمیم گرفت در بازی برابر پالاس از زوج فن دایک- ابراهیم کوناته استفاده کند. میلنر در ادامه اضافه کرد:« مدافعان میانی تیم همگی عالی هستند. می‌توان این موضوع را به وضوح در آنها دید. من فکر می‌کنم استفاده از سیستم چرخشی مهم است. ما سال گذشته بدشانس بودیم که بسیاری از بازیکنان دفاعی تیم دچار مصدومیت شدند. فکر می‌کنم استفاده از این سیستم به بهبود شرایط کمک کند.»

دیدگاه‌ها