کد خبر : 1780967 | 29 شهریور 1400 ساعت 16:45 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

الهویی: فصل گذشته تجربه بزرگی برای ما بود

این گلر یک کاراکتر منحصربفرد در فوتبال ماست

دستیار اول امیر قلعه‌نویی عقیده دارد بازیکنان این تیم دیگر نباید درباره مسائل داوری حرف بزنند.

 این گلر یک کاراکتر منحصربفرد در فوتبال ماست

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی این روز ها به دنبال آنالیز حریفان گل گهر سیرجان برای فصل آینده است و در این راستا تماشاگر ویژه دیدار دوستانه نساجی و سپاهان بود. وی در این باره به خبرنگار ما گفت: نه فقط در بازی نساجی و سپاهان بلکه سعی می‌کنیم در تمام بازی ها چه با حضور مستقیم در ورزشگاه و چه حضور غیر مستقیم حریفان را آنالیز کنیم به دلیل اینکه برایمان مهم است سطح فنی حریفان را بسنجیم و این موضوع یک بازخوردی به ما می دهد تا مدل بازی و تاکتیک ها را چگونه طراحی کنیم و آمادگی بیشتری داشته باشیم. وقتی می خواهید به یک رقابت بروید خیلی مهم است که پیش از آن ذهنیت تقریبا کاملی از رقبا داشته باشید. به همین دلیل کادرفنی با نظر آقای قلعه نویی سعی می کند که بازی ها را رصد و گزارشاتی را ارائه دهد و با جزئیات بیشتری روی سیستم بازی مان کار کنیم.


مربی گل گهر در مورد بازی دوستانه این تیم با فولاد اضافه کرد: فولاد هم قهرمان حذفی شد و بعد از آن سرمربی این تیم و خیلی از بازیکنانش جدا شدند. تعداد زیادی بازیکن جوان و با استعداد به این تیم اضافه شده که ترکیب آن ها در کنار با تجربه های فصل قبل به خصوص خارجی هایشان  زیر نظر آقای ویسی تیم خوبی برای فصل بعد آماده خواهد شد. برای ما بازی خیلی خوبی بود و توانستیم مدل متفاوتی را نسبت به بازی دوستانه با پرسپولیس و پیکان ارائه دهیم و بازیکنانمان را امتحان کنیم و یک قدم جلوتر برویم. ما به نتیجه این بازی ها نگاه نمی کنیم.‌ بردمان مقابل پرسپولیس و تساوی در برابر پیکان و فولاد برایمان مهم نیست و مهم این است در مسیر پیشرفت در راستای اهداف آقای قلعه نویی قرار بگیریم.

 

الهویی در مورد مصاحبه خانزاده در خصوص اینکه داوران نسبت به تیم‌های قلعه‌نویی ذهنیت بدی دارند این‌گونه توضیح می‌دهد: فکر می‌کنم اتفاقات فصل قبل به خصوص بازی‌های پایانی درس بزرگی برای کادر فنی و بازیکنان شده و تصمیم گرفتیم در مورد مسائل داوری صحبت نکنیم. در مورد مصاحبه خانزاده حتماً با او صحبت خواهیم کرد. خانزاده از زدن این حرف منظور بدی نداشته و چیزی را که در دو، سه بازی دوستانه و چیز هایی که در مورد تیم های آقای قلعه نویی دیده بیان کرده ولی تا جایی که می شود باید چشم‌ روی این موضوعات ببندیم و به آن ها فکر نکنیم و تمرکزمان را روی مسائل فنی بگذاریم. امیدوارم در فصل جدید آنقدر قوی و کم اشتباه باشیم که این مسائل روی ما تاثیری نگذارد‌.

دستیار قلعه نویی در خصوص جدایی اخیر دو بازیکنشان یعنی مهرداد بشاگردی و علی دشتی گفت: از تمام بازیکنانی که فصل قبل برای تیم ما تلاش کردند تشکر می کنیم و حالا به دلایل فنی امسال در خدمتشان نیستیم برای آن ها آرزوی موفقیت می کنیم ما خاطره های خوشی از خیلی های آن ها به خصوص مهرداد بشاگردی داریم. او یک شخصیت و کاراکتر منحصر به فرد در فوتبال ایران است. مهرداد پسر بسیار مودبی است و جنس متفاوتی از سایر بازیکنان دارد حتی علی حقیقی که پسر بسیار خوش قلبی است  در گل گهر آن طور که باید و شاید اتفاق خوبی برایش نیفتاد.

 

وی در مورد اینکه گل گهر مدتی در سیرجان تمرین می کرد و حالا برای انجام بازی های دوستانه به تهران آمده اضافه کرد: در حال حاضر فصل بازی های دوستانه است و به غیر از ما تیم های زیادی به تهران آمده اند. زیر نظر آقای قلعه نویی یکسری اوقات در سیرجان تمرین می کنیم و بعضی اوقات نیز در تهران هستیم . داریم نقاط ضعفمان را شناسایی می کنیم تا برای شروع لیگ آماده تر باشیم.

 

الهویی در پایان صحبت هایش افزود: امیدوارم فصل آینده برای گل گهر خوب باشد. این تیم حاصل تلاش و زحمت کارکنان گل گهر است. کار آن ها آنقدر سخت است که حتی دوران کاری شان طبق قانون کار کمتر از مشاغل دیگر است زیرا شغل سخت و طاقت فرسایی دارند. انشاالله در پایان فصل مقابل این عزیزان سربلند باشیم همه ما مدیون این دوستان هستیم و امیدوارم فصل آینده برای همه ما و مردم سیرجان یک فصل ایده آل باشد.

دیدگاه‌ها