کد خبر : 1780987 | 29 شهریور 1400 ساعت 17:58 | 75.2K بازدید | 23 دیدگاه

با همکاری برونو فرناندز؛

دستور رونالدو به ستاره‌انگلیسی؛خوشحالی کن!(عکس)

در حالی که جسی لینگارد دوست نداشت بعد از گلزنی به تیم سابق خود یعنی وستهام خوشحالی کند، اما کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز او را مجبور به این کار کردند.

دستور رونالدو به ستاره‌انگلیسی؛خوشحالی کن!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد در ژانویه سال گذشته به شکل قرضی از منچستر یونایتد به وستهام پیوست و در مدت زمان کوتاه حضور خود در این تیم لندنی توانست به بازیکنی محبوب در بین هواداران این باشگاه تبدیل شود. در واقع عملکرد ستاره انگلیسی به قدری خوب بود که منچستر یونایتد حاضر نشد در تابستان او را از دست بدهد؛ این در حالی بود که همین وستهام به شدت خواهان جذب لینگارد بود اما او نهایتاً در اولدترافورد ماندگار شد.

 

اما دیدار روز گذشته منچستریونایتد برابر وستهام یک بازی کاملاً دراماتیک برای جسی لینگارد بود چرا که وینگر انگلیسی در نقش تعویض طلایی اوله گونار سولسشر ظاهر شد و بعد از ورود به زمین گل پیروزی بخش و سه امتیازی شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

 

قابل پیش بینی بود که لینگارد بعد از گلزنی به احترام هواداران وستهام و دوران موفقی که در این تیم پشت سر گذاشته بود خوشحالی بعد از گل انجام ندهد. همین اتفاق هم رخ داد و او بعد از گل فوق العاده ای که به تیم سابق خود زد، دستانش را به نشانه احترام بالا نگه داشت و هیچ شادی خاصی انجام نداد.

 

 

1645945

 

1645948

 

1645946

 

 

اما نکته جالب ماجرا جایی بود که دو ستاره پرتغالی منچستریونایتد یعنی کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز به سمت جسی لینگارد آمدند و او را مجبور کردند که در مقابل هواداران یونایتد که به ورزشگاه وستهام آمده بودند، خوشحالی کند که البته در این بین مقاومت ستاره انگلیسی نیز جالب توجه به نظر می رسید.

 

 

 

1645944

 

1645947

 

 

این اتفاق به سوژه هواداران منچستر یونایتد تبدیل شد و یکی از آنها در توییتر نوشت: "بهترین قسمت گل لینگارد این بود که رونالدو و برونو او را تحت فشار قرار دادند تا جلوی هواداران جشن بگیرد. این ذهنیت برنده است، جایی برای احساسات وجود ندارد به ویژه بعد بازگشت از اشتباه بزرگ هفته گذشته."

 

دیگری نوشت: "اینکه رونالدو، لینگارد را مجبور کرد که خوشحالی کند اشک من را درآورد."

دیدگاه‌ها