کد خبر : 1781031 | 29 شهریور 1400 ساعت 21:35 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

طلسم عجیب داوید دخیا بالاخره شکست

طلسم عجیب داوید دخیا در ناکامی در مهار ضربات پنالتی بالاخره دیروز باطل شد.

طلسم عجیب داوید دخیا بالاخره شکست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیروز در جدالی دراماتیک و تماشایی موفق شد با نتیجه 1-2 از سد وستهام عبور کند. نقطه اوج این دیدار اما مهار پنالتی نوبل در دقیقه 94 توسط داوید دخیا و پایان یافتن ناکامی های گلر یونایتد بود. در واقع این دروازه بان اسپانیایی از آوریل سال 2016 در مهار ضربات پنالتی ناکام مانده بود. در آن مقطع داوید دخیا در دیدار نیمه نهایی جام حذفی ضربه روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و وقت اورتون را گرفت و تا پنج سال در انجام این کار ناکام ماند.

 

1645587

 

اما در لیگ برتر اوضاع عجیب تر بود. آخرین بار داوید دخیا در اکتبر سال 2014 موفق به مهار پنالتی لیتون بینز، باز هم مهاجم اورتون شده بود و در لیگ این اتفاق بعد از هفت سال رخ داد.

 

این نقطه ضعف یکی از دلایلی بود که برخی تصور می کردند دین هندرسون گزینه بهتری از داوید دخیا برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت منچستریونایتد است. در پنج سال اخیر 22 بار دروازه این سنگربان اسپانیایی از این مسیر باز شده، اما دین هندرسون موفق به مهار هشت پنالتی شده است. همچنین شرایط برای داوید دخیا در تیم ملی اسپانیا نیز اینگونه است. او در این مدت هشت بار دروازه خود را از روی نقطه پنالتی باز شده دیده و در اردوی لاروخا نیز شرایط مناسبی نداشته است.

دیدگاه‌ها