کد خبر : 1781441 | 31 شهریور 1400 ساعت 20:56 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

سیمون کیائر:

صد بار گفته ام، فقط سلامتی اریکسن اهمیت دارد

سیمون کیائر کاپیتان تیم ملی دانمارک یک بار دیگر درباره اتفاقات رخ داده در یورو و خطری که از بیخ گوش کریستین اریکسون گذشت صحبت کرده است.

صد بار گفته ام، فقط سلامتی اریکسن اهمیت دارد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دراماتیک ترین و عجیب ترین صحنه های فوتبال طی سالیان اخیر در تابستان امسال و رقابت های یورو رخ داد؛ جایی که کریستین اریکسن در جریان اولین بازی دانمارک مقابل فنلاند به یک‌باره و بدون اینکه برخورد خاصی به کسی داشته باشد روی زمین افتاد.

 

 

1611923

 

 

چند دقیقه بعد مشخص شد که اریکسن دچار ایست قلبی شده است و شاید اگر اقدامات فوق العاده تیم پزشکی دانمارک و کار قهرمانانه کاپیتان سیمون کیائر نبود، او جان خود را از دست می‌داد؛ موضوعی که کیائر را به یک قهرمان در دانمارک و حتی دنیا تبدیل کرد و بسیاری هنوز هم از این بازیکن تمجید می کنند.

 

سیمون کیائر حالا در مصاحبه ای دوباره پیرامون این قضیه صحبت کرده و می گوید: " این قضیه به بخشی از وجود ما تبدیل شده است. در مقدماتی جام جهانی مقابل اسکاتلند به طور طبیعی وارد زمین شدیم اما خاطرات بد دوباره برای مان شعله ور شد. من مجبور بودم گام به گام با این قضیه کنار بیایم؛ ابتدا موقع گرم کردن و سپس سرود ملی و این شوکه کننده بود. وقتی بازی را شروع کردیم احساسی شبیه به دیدار برابر روسیه و بلژیک در یورو داشتیم."

 

 

1611924

 

 

از کیائر سوال شد که آیا امید دارد که در ادامه دوباره با کریستین اریکسن در یک زمین به میدان برورد که او در جواب گفت: "صد بار گفته ام و صد بار دیگر هم می گویم تنها چیز مهم حال خوب کریستین است. بقیه چیزها اهمیتی ندارد."

دیدگاه‌ها