کد خبر : 1781459 | 31 شهریور 1400 ساعت 22:07 | 46.8K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراف بارسلونا در مورد مسی؛ تمدید ممکن نبود!

ادوارد رومئو، نایب رئیس باشگاه بارسلونا اعتراف کرد امکان تمدید قرارداد با لیونل مسی وجود نداشته است.

اعتراف بارسلونا در مورد مسی؛ تمدید ممکن نبود!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی او از همان رز ابتدایی با وعده توافق با لیونل مسسی وارد باشگاه بارسلونا شدند و در نهایت هم این اتفاق رخ نداد تا بهترین بازیکن تاریخ بلوگرانا با قراردادی آزاد راهی پاری سن ژرمن شود. حالا ادوارد رومئو، نایب رئیس بارسلونا در رابطه با جدایی لیونل مسی و شرایط وخیم باشگاه هنگام آغاز کار گروه جدید صحبت کرده است.

 

ادوارد رومئو گفت: "تمدید قرارداد با لیونل مسی در این شرایط، عملیاتی بود که ما به عنوان یک باشگاه نمی توانستیم از عهده آن برآییم و چنین قراردادی در ساختار اقتصادی بارسلونا نمی گنجید. قرارداد HVAC؟ بله اینگونه امکان تمدید با مسی وجود داشت، اما این یک هدیه مشکل ساز که به ما بخش تجاری باشگاه توصیه شد آن را نپذیریم و قرارداد را رد کنیم.

 

1646512

 

توافق برای این قرارداد کل باشگاه را برای سال های آینده به خطر می انداخت و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه تاکید کرد که مناقع هیچکس بالاتر از باشگاه نخواهد بود. البته از نظر من هم لاپورتا در این رابطه تصمیم درستی گرفت. وقتی ما وارد باشگاه شده و کار مدیریت را آغاز کردیم، شرایط بسیار بد بود بدهی کلانی بیش از 1.4 میلیارد برای باشگاهی وجود داشت که حتی نمی توانست دستمزد بازیکنان خود را پرداخت کند.

 

قراردادهای گذشته خسارت زیادی به باشگاه زده و باعث افزایش صورت حساب پرداختی های ما شده بود. وقتی کارمان را شروع کردیم تلاش مان بر این بود که شرایط را به طور کامل تغییر دهیم و در حال حاضر نمی توانیم به طور کامل در مورد دستاوردهای خود توضیح بدهیم.|

دیدگاه‌ها