کد خبر : 1781495 | 01 مهر 1400 ساعت 09:37 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

پرویزی: ادامه تیمداری برایم مقدور نیست

حسین پرویزی، مالک باشگاه خوشه طلایی می گوید دیگر توان تامین هزینه های این تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را ندارد.

پرویزی: ادامه تیمداری برایم مقدور نیست

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره ادامه می دهد: با هیات فوتبال استان نامه نگاری کردم؛ اگر از سوی صنایع استان به تیم کمک نشود به تنهایی دیگر قادر به تامین هزینه های تیم نخواهم بود و در نهایت مجبور خواهم شد امتیاز تیم را واگذار کنم. بدون شک این بر خلاف میل باطنی ام است اما چاره ای جز این برایم باقی نمی ماند.

 

مالک باشگاه خوشه طلایی در پاسخ به این سوال که در صور مخالفت هیات فوتبال استان مرکزی با واگذاری امتیاز خوشه طلایی گفت: قانون برای همه یکی است. وقتی باشگاه بادران امتیاز خود را به تیم شمس آذر قزوین فروخت بدین معنی است که من هم می توانم امتیاز خوشه طلایی را واگذار کنم. ضمنا در مصاحبه ای از مسئول برگزاری بازی های دسته اول خواندم که تیم های دسته اولی بر خلاف تیم های لیگ برتری منعی برای واگذاری امتیاز خود ندارند.

 

پرویزی با اشاره به اینکه فرصتی برای شروع فصل جدید مسابقات باقی نمانده است در پایان گفت: ما نه تمرین شروع کرده ایم و نه بازیکن و مربی بخدمت گرفته ایم. به این خاطر که دوست ندارم تعهدی ایجاد کنم که از پس آن برنیایم. در یکی دو روز آینده تکلیف کمک به ما مشخص نشود امتیاز تیم را واگذار خواهم کرد. تا کنون توانستم و برای تیم هزینه کردم اما با توجه به کاهش در آمدها و از سویی افزایش قابل توجه هزینه های تیم دیگر قادر نیستم برای خوشه طلایی هزینه کنم. به همین خاطر ابتدا تصمیم بر این است با هدایت یکی از صنایع استان به سمت خوشه طلایی به حضور خود در لیگ یک ادامه دهیم اما اگر مدیران استان و شهرستان چنین کاری نکنند تنها راه باقی مانده برای من فروش امتیاز است. ضمن اینکه به خوبی می دانید تیم های خصوصی در فوتبال ایران هیچ راه درآمدی ندارند.

دیدگاه‌ها