کد خبر : 1781500 | 01 مهر 1400 ساعت 09:55 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی فوتبال بانوان و بازی با 3 سیستم

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اولین مسابقه در برابر بنگلادش ارایه گر بازی خوبی بود و با 5 گل پیروزی خود را در این بازی جشن گرفت.

تیم ملی فوتبال بانوان و بازی با 3 سیستم

به گزارش "ورزش سه"، حالا اگر ایران در برابر اردن پیروز شود به دور نهایی بازی های جام ملت ها صعود خواهد کرد. این مسابقات با حضور 8 تیم برگزار می شود و در صورت صعود ایران تجربیات خوبی به دست خواهد آورد چرا که در مرحله نهایی تیم هایی چون کره جنوبی – ژاپن – استرالیا – چین و ... حضور دارند و بازی در برابر این تیم ها تجربه بازی های بین المللی شاگردان مریم ایراندوست را دو چندان خواهد کرد و در آینده برای موفقیت های بعدی به کمک تیم ملی فوتبال بانوان ایران خواهد آمد.

 

با توجه به اینکه اردن هم با 5 گل بنگلادش را شکست داد و در رنکینگ فیفا جایگاه بهتری به نسبت ایران دارد در صورت اینکه نتیجه بازی ایران – اردن مساوی شود بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا اردن به مرحله نهایی جام ملت ها صعود خواهد کرد.

 

و اما بد نیست بدانید تیم ملی فوتبال بانوان ایران با مربیگری مریم ایراندوست در برابر بنگلادش با سیستم  1-3-2-4 بازی کرد. شیوه ای که قابلیت تغییر در جریان بازی دارد و سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران هم در توضیح این سیستم و در گوشه تخته بدان اشاره کرد. 4-2-4 و 2-4-4. نکته جالب توجه در مورد بازی تیم ملی بانوان در برابر بنگلادش استفاده خوب از ضربات ایستگاهی بود که دو گل را به صورت مستقیم و یک گل را به صورت غیر مستقیم موجب شد.

 

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با نمایشی که در برابر بنگلادش داشت نشان داد شایسته ارایه بازی خوب در برابر اردن و در نهایت شکست این تیم است.

دیدگاه‌ها