کد خبر : 1781506 | 01 مهر 1400 ساعت 11:16 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

تیمو ورنر:

تشویق هواداران چلسی؟ احساس خیلی خوبی دارم

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی، از اینکه در دیدار مقابل استون ویلا مورد تشویق هواداران قرار گرفته ابراز خوشحالی کرد.

تشویق هواداران چلسی؟ احساس خیلی خوبی دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیمو از زمان انتقال به چلسی دوران دشواری را سپری کرده و بارها به دلیل عدم استفاده از موقعیت های گلزنی خود مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال به نظر می‌رسد که ستاره آلمانی رفته‌رفته فرم مطلوب تری پیدا کرده است.

 

چلسی در حالی شب گذشته موفق به شکست استون‌ویلا در ضربات پنالتی و صعود به مرحله بعدی جام اتحادیه شد که تک گل آبی ها در جریان بازی توسط تیمو ورنر به ثمر رسید؛ موضوعی که باعث شد هواداران چلسی این بازیکن را تشویق کرده و نام او را صدا بزنند. ورنر بعد از بازی دیشب گفت: "بابت تشویق و شنیدن نامم از سمت هواداران احساس خیلی خوبی دارم. ما به این برد و صعود به مرحله بعدی جام اتحادیه احتیاج داشتیم.

 

 

1646761

 

 

یک گل بازی را باز می کند. نیمه اول هر دو تیم منفعل بودند و با تغییرات زیاد خود دست و پنجه نرم می کردند. من فکر می کنم وقتی در نیمه دوم گل زدیم تحت فشار زیادی بودیم و کنترل خود را از دست دادیم و گل تساوی را دریافت کردیم، پس از آن ما واکنش خوبی نشان دادیم. ما می خواستیم در 90 دقیقه برنده باشیم و خوش شانس بودیم که در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدیم."

 

ورنر در پاسخ به این سوال که چرا در پنالتی ها پشت ضربه‌ای نایستاده نیز گفت: "اول از همه من از ناحیه ساق پا مشکل داشتم. از طرفی وقتی در چنین شرایطی بازیکنان خیلی خوبی در زمینه دارید بهتر است آنها ضربات را بزنند."

دیدگاه‌ها