کد خبر : 1781669 | 02 مهر 1400 ساعت 12:58 | 27.1K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت صالح و نوشادی، کادر مجیدی کامل تر شد

صالح مصطفوی و بهزاد نوشادی که در جلسات تمرینی روزهای گذشته استقلال غایب بودند، روز گذشته در کنار مجیدی مشغول برگزاری تمرین آبی ها شدند.

بازگشت صالح و نوشادی، کادر مجیدی کامل تر شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازگشت استقلال از دبی و شکست برابر الهلال، نخستین جلسه تمرینی آبی پوشان روز دوشنبه برگزار شد که صالح مصطفوی پس از کسب اجازه از فرهاد، در آن روز غایب بود تا مجیدی به همراه گابریله پین برگزاری این تمرین را برعهده بگیرند. پس از آن، آبی ها دو جلسه تمرینی دیگر را برگزار کردند که مصطفوی به کادرفنی آبی ها اضافه شد

 

1647027

 

1647028

 

از سوی دیگر، بهزاد نوشادی مربی بدنساز آبی پوشان که در جریان اردوی امارات به ویروس کرونا مبتلا شده بود، مجبور شد تا زمان منفی شدن تست کرونا در این کشور بماند و این مسئله باعث شد او دو جلسه تمرینی استقلال پس از بازگشت از دبی را از دست بدهد اما روز گذشته و پس از بازگشت به ایران، تمرینات شاگردانش را زیر نظر گرفت و تمرینات بدنسازی را برای آنها انجام داد.

 

1647029

 

1647030

 

با حضور مصطفوی و نوشادی، حالا دور فرهاد مجیدی شلوغ تر از قبل است. او که در جریان لیگ گذشته دستیاران دیگرش نظیر کمالوند، ماجدی و دانشیار را به دلیل مسائل مختلف از دست داده بود، تنها صالح مصطفوی را در کنار خودش می دید ولی اکنون با حضور گابریله پین، مصطفوی، نوشادی و همچنین غلامپور، کادرفنی آبی پوشان پرتعدادتر از گذشته است.

دیدگاه‌ها