کد خبر : 1781697 | 02 مهر 1400 ساعت 14:44 | 54.1K بازدید | 21 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

لاپورتا کوتاه آمد؛ پرواز ژاوی از دوحه به بارسلونا؟

ژاوی هرناندز در انتخابات ریاست بارسلونا از ویکتور فونت حمایت کرده بود و رابطه او با خوان لاپروتا چندان خوب نبود ولی به نظر، اختلافات کنار گذاشته شده است.

لاپورتا کوتاه آمد؛ پرواز ژاوی از دوحه به بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو امروز صبح ادعا کرده بود که رونالد کومان یکشنبه شب از بارسا اخراج خواهد شد و سپس در گزارشی مدعی شد که ژاوی هرناندز حالا نامزد شماره یک جانشینی مرد هلندی است.

تا روز گذشته باب مارتینز سرمربی کاتالان تیم ملی بلژیک، شانس بیشتری نسبت به ژاوی داشت ولی رئیس بارسا با کنار گذاشتن اختلافات و به توصیه بسیاری از اطرافیانش، حالا روی ژاوی برای جانشینی کومان نظر مثبت دارد.

 

 

1555837

 

 

ژاوی اسطوره بارسلوناست و سال هاست در فوتبال قطر حضور دارد. او زمستان گذشته در انتخابات ریاست بارسلونا از ویکتور فونت حمایت کرده بود و لاپورتا به همین دلیل از او دلخوری داشت ولی مشکلات در راه عقد قرارداد با مارتینز باعث شده تا رئیس کوتاه بیاید و به ژاوی برای جانشینی کومان رای مثبت بدهد.

مارتینز تا دو هفته دیگر و انجام بازی های نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در دسترس نیست و با وجود اینکه جذب او تنها 1.5 میلیون یورو هزینه دارد، ولی لاپورتا نمی خواهد زمان را از دست بدهد و در تلاش است تا قبل از بازی برابر اتلتیکو(11 مهر)، به تیم شوک مثبت بدهد.

 

 

1647055

 

 

ژاوی با السد قطر تا 2023 قرارداد دارد و در تمدید اخیر، بند مربوط به بارسلونا نیز از قرارداد او حذف شده ولی ژاوی اطمینان دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد بارسا، قطری ها مشکلی با جدایی اش نخواهند داشت. ژاوی همچنین قبول خواهد کرد تا با تیم پزشکی و تدارکاتی فعلی نیز کنار بیاید و مشکلی با پذیرش دستمزد خود در بارسا نخواهد داشت.

به لاپورتا توصیه کرده اند که ژاوی به دلیل وفاداری اش به سبک و فلسفه بارسا گزینه ای مناسبت تر از مارتینز است و رئیس نیز حالا آماده مذاکرات جدی با اسطوره است. اگر یکشنبه را زمان اخراج کومان در نظر بگیریم، دو روز پیش رو و مذاکرات با ژاوی، می تواند بسیار تعیین کننده باشد. باید منتظر پرواز ژاوی از دوحه به ال پرات بارسلونا باشیم؟

 

 

دیدگاه‌ها