کد خبر : 1781713 | 02 مهر 1400 ساعت 16:42 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرور چند قاب از مصاف سپاهان و گل‌گهر؛

نه، این بازی دوستانه نبود!(عکس)

دو تیم سپاهان و گل‌گهر در شرایطی روز گذشته به تساوی بدون گل دست پیدا کردند، که شاهد برخوردهای فیزیکی زیادی در جریان این مسابقه بودیم.

نه، این بازی دوستانه نبود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌پوشان سیرجانی و طلایی‌پوشان اصفهانی که دو باشگاه منسجم و با ساختار مناسب در فوتبال ایران به شمار می‌روند، روز گذشته و در آخرین روز حضور سپاهان در تهران به مصاف هم رفتند؛ دیداری که در کمپ الیافت شهریار برگزار شد تا سپاهان دومین بازی دوستانه خود در تهران را نیز در این ورزشگاه برگزار کند.


این دیدار دومین دیدار دوستانه طلایی پوشان اصفهانی بود، ولی امیرقلعه نویی و شاگردانش که پیش تر مقابل پرسپولیس، پیکان و فولادخوزستان خوزستان بازی کرده بودند، در چهارمین دیدار تدارکاتی خود میزبان شاگردان محرم نویدکیا شدند.

 


این مسابقه پیش از شروع مشخص بود که به دلیل تقابل شاگردان سابق امیرقلعه نویی و همینطور تقابل این مربی با تجربه با محرم نویدکیا که در سال های گذشته یکی از شاگردانش بوده است، جذاب و البته حساسیت زیادی به همراه خواهد داشت و شاید به همین دلیل بود که این دیدار دوستانه از همان ابتدا به صورت خیلی جدی از سوی دو تیم دنبال شد و در همان دقایق ابتدایی چند برخورد میان بازیکنان دو تیم اعتراض نیمکت نشینان و سایر هم تیمی هایشان را در زمین به همراه داشت.

 


در ادامه دقایق بازی همین شرایط غیر از این نبود و با توجه به اینکه در نیمه دوم نیز امیرقلعه نویی و محرم نویدکیا هر دو بازیکنان شناخته شده و با تازه نفسی را وارد زمین کردند، این جنگ فیزیکی تا سوت پایان بازی ادامه داشت و به همین دلیل هم بود که به جز دو سه صحنه شاهد موقعیت آنچنانی در این مسابقه دوستانه نبودیم و توپی هم از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

 

 


در پایان این مسابقه هم مصاحبه بازیکنان دو تیم نشان داد که آنها اصلا قصد باختن در این مسابقه را نداشته‌اند و نتیجه آن از مسابقات رسمی برای آنها اهمیت کمتری نداشته است و این را به وضوح می‌شد از حرف های امید نورافکن و مهدی تیکدری متوجه شد و حتی فرشید باقری پا را فراتر گذاشت و گفت که امیرقلعه‌نویی به آنها تاکید کرده که رقابت‌های لیگ برای آنها از همین بازی‎‌‌های دوستانه شروع شده است.

 

 

این هم صحنه‌ای از اعتراض شدید مرزبان به داور مسابقه که در همان دقایق ابتدایی سبب جلب توجه حاضران در کمپ الیاف به مربی سپاهان و نیمکت این تیم شد.

 

 


ماحصل این مسابقه برخوردهای پرشماری میان بازیکنان دو تیم ایجاد کرد که در این مطلب با به مرور برخی تصاویر ثبت شده توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه و همینطور ابوالفضل امیرزاده عکاس تیم فوتبال گل‌گهر پرداخته‌ایم. البته خوشبختانه این بازی پرفشار و محکم مصدومی در پی نداشت و بازیکنان دو تیم صحیح و سالم زمین مسابقه را ترک کردند.

 

 

دیدگاه‌ها